بخش کشاورزی در میاندوآب می تواند زمینه تولید و اشتغال را فراهم کند/ مهم ترین مشکل، خام فروشی محصولات است
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
شناسه : 271737
4

 معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: می توان با توجه ویژه به بخش کشاورزی و روستایی در میاندوآب، زمینه رفع بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر, علی دیانتی امروز در مراسم افتتاح پروژه های بخش کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب یکی از قطب های کشاورزی در منطقه است.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب به اشاره به اینکه امنیت غذایی مقوله ای مهم و حساس است, افزود: برای رسیدن به توسعه باید به کشاورزی بها دهیم چرا که کشاورزی زیربنای توسعه است و اهمیت بسیاری در زمینه سلامت مردم با توجه نقش آن در امنیت غذایی دارد.

وی با بیان اینکه کشاورزی در میاندوآب می تواند زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی باشد, گفت: می توان با توجه ویژه به بخش کشاورزی و روستایی زمینه رفع بیکاری را فراهم کرد.

دیانتی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این شهرستان در بخش کشاورزی و اشتغالزایی, تصریح کرد: ظرفیت سردخانه های در شهرستان میاندوآب در سه سال گذشته ظرفیت سردخانه های شهرستان از 45هزارتن به 90 هزارتن رسیده است.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: در شمال غرب کشور نیز نخستین صندوق توسعه بخش کشاورزی به غیر از مراکز استان در شهرستان میاندوآب راه اندازی شده و مسئولان نیز نظر مثبتی روی راه اندازی صندوق خرد زنان در میاندوآب که 50 درصد جامعه را شامل می شوند, دارند.

وی با بیان اینکه میاندوآب دارای متنوع ترین محصولات کشاورزی در منطقه است, گفت: نزدیک به 50 نوع تولید محصول در میاندوآب را داریم که در برخی محصولات برند بوده و در سطح منطقه بی نظیر است.

دیانتی با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل ما, خام فروشی محصولات است, افزود: در این راستا یک واحد سورتینگ و بسته بندی در دهه فجر افتتاح و هفت واحد دیگر نیز به بانک معرفی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.