باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال یابد/ مراقب جریان نفوذ و غرب زده باشیم
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
شناسه : 300609
7
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی نیز انتقال یابد، گفت: جبهه های نبرد حق علیه باطل و رفتار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، هر کدام یک درس و مکتب است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در چهاربرج با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و منافقین علیه انقلاب اسلامی، گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب بوده و تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به خیانت های بنی صدر و نفوذی ها، گفت: فتح خرمشهر با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، تمام معادلات جنگ را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی نیز انتقال یابد، افزود: جبهه های نبرد حق علیه باطل و رفتار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، هر کدام یک درس و مکتب است.

سردار رحیمی با اشاره به خیانت های دولت های غرب گرا به مردم و کشور، گفت: کسانی که همه چیز را به تحریم ها گره زدند، به مردم بیشترین خیانت را کردند.

وی تصریح کرد: مگر ما در زمینه نظامی و دفاعی و موشکی تحریم نبودیم،پس چگونه توانستیم به قدرت برتر موشکی تبدیل شویم و تحریم‌ها را خنثی سازیم و به صنعت هسته ای دست پیدا کنیم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها، تصریح کرد: عده ای به اسم مردم یارانه گرفتند ولی کالاها و مایحتاج مردم را به کشور نیاوردند و به جای کالاهایی مانند غذای سگ و … وارد کردند و در راستای مقابله با این وضعیت مجلس و دولت انقلابی طرح بزرگی را شروع کرده اند که لازم است در این زمینه همه پشتیبان دولت باشند.

سردار رحیمی با بیان اینکه دولت اراده کرده تا اقتصاد کشور را آزاد کند، اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی زمینه ساز مبارزه با فساد، قاچاق و رانت است و باید پشتیبان دولت انقلابی باشیم که این جراحی بزرگ اقتصادی را شروع کرده است و مسئولان امر نیز اهمیت این موضوع را تبیین کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باید مراقب جریان نفوذ و غرب زده باشیم، تصریح کرد: هیج دولتی این ریسک را نمی‌کند ولی دولت فسادستیز آقای رییسی می خواهد دست جیره خواران و رانت خواران را قطع کند و باید از این اقدام دولت انقلابی حمایت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از حسین فهمیده های ما می ترسد، از فرهنگ و مکتب ایثار و شهادت می ترسد و در این راستا نیز یکی از اهداف سند ننگین غربی ۲۰۳۰ این بود که نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثارو شهادت فاصله بگیرند و در این راستا نیز بود که به دنبال حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.