باید در راستای تحقق شعار سال قدم های جدی برداریم
۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
شناسه : 306655
4
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: تمامی کارگروه‌ها باید در جهت تحقق عملی شعار «مهار تورم و رشد تولید» قدم برداشته و همه ما باید برای تحقق شعار سال کمک کنیم.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، محمد رضا رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با تاکید بر نظم و رعایت قانون، گفت: باید قانون مداری و نظم در سرلوحه کار  ادارات بوده

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که با رعایت قانون و نظم می توانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری کارهای مردم باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما بوده و در دولت مردمی آیت الله رییسی نیز تمام تلاش دولت این است تا مشکلات مردم حل شود.

رضایی با اشاره به برپایی میزهای خدمت برای پیگیری و حل مشکلات مردم، تصریح کرد: در دولت سیزدهم درب ها به روی مردم بسته نبوده و نخواهد بود  و برپایی میزهای خدمت نیز برای تسهیل و پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم است.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب به نامگذاری امسال به نام سال«مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: تمامی کارگروه‌ها باید در جهت تحقق عملی شعار «مهار تورم و رشد تولید» قدم برداشته و همه ما باید برای تحقق شعار سال کمک کنیم.

وی به اهمیت اخلاق سازمانی در ادارات نیز اشاره کرد و افزود: اخلاق باعث پیشرفت ارتباطات در جامعه می شود و اگر در یک سازمان اخلاق موجود نداشته باشد آن سازمان انسانی نیست.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.