باید در تمام زمینه ها از جمله اقتصاد قوی شویم/ جهاد تبیین راهبرد مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان است
۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
شناسه : 299447
4
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت:باید روز به روز بر قدرت و اقتدار خود بیافزاییم چرا که هر چقدر قدرتمند باشیم به همان اندازه دشمن ناامید می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام ”تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، اظهار کرد: تولید زیربنا و کلید حل مشکلات اقتصادی است و مسئولان باید تحقق معنویات مقام معظم رهبری و شعار سال را در اولویت خویش قرار دهند.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه برای قدرتمند شدن و دست یابی به هدف انقلاب اسلامی که همانا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) است، باید در تمام زمینه ها قوی شویم، افزود: اقتصاد یکی از موضوعاتی است که باید در آن قوی شویم و لازمه اقتصاد قوی نیز توجه به تولید و اقتصاد دانش بنیان است.

وی گفت: اگر اقتصاد قوی شود و تولید رونق یابد در آن صورت شاهد افزایش اشتغال و کاهش بیکاری و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی نیز خواهیم شد.

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه با اشاره به موضوع اوکراین و با بیان اینکه دنیا امروز آبستن حوادث گوناگون شده است، اظهار کرد: آمریکا به هر کشوری قدم نهاده، ویرانی و خسارت به بار آورده است و اوکراین آخرین نمونه این کشورها است.

امامی با بیان اینکه امروز آمریکا رو به افول است، گفت: امروز دیگر دنیا از حالت تک قطبی خارج شده و قطب نظام اسلامی شکل گرفته و پایه های قدرت آمریکا نیز به لرزه در آمده و صدای شکستن استخوان های آمریکا به گوش می رسد.

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال دشمنی با ایران اسلامی بوده و به فکر توطئه هستند، تصریح کرد: کشورهای اطراف و همسایه این را بدانند که هر نقطه ای به پایگاهی علیه ایران تبدیل شود، مورد هدف موشک های ایران قرار خواهد گرفت و این را نظام اسلامی در سال های اخیر نشان داده است.

امام جمعه موقت میاندوآب اظهار کرد: باید روز به روز بر قدرت و اقتدار خود بیافزاییم چرا که هر چقدر قدرتمند باشیم به همان اندازه دشمن ناامید می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مایه امید برای دوستداران و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام است، افزود: دشمن به دنبال ترویج بر ناامیدی و یاس در جامعه است و در این زمینه استراتژی آنفولانزای نیویورکی و تهاجم ترکیبی را در راس برنامه های خود قرار داده است.

امامی با بیان اینکه باید دفاع ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی راه اندازی کنیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمان و حکم جهاد تبیین صادر کرده اند و لذا نباید در این زمینه ساکت نشست.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: دشمن در فضای مجازی و خبرگزاری ها و امپراطوری رسانه ای القای ناامیدی و ناکارآمدی را هدف قرار داده و می‌خواهد امیدها را تبدیل به ناامیدی کنند.

وی افزود: اقدامات دولت انقلابی و حرکت جهادی و در میدان بودن دولتمردان سبب ترویج امید در جامعه شده است.

وی دومین برنامه دشمن را سیاه نمایی عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواهد دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی دیده نشود و مردم را ناامید کنند و از سوی دیگر به دنبال بزک چهره پهلوی فاسد هستند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی در زمینه های مختلف اعم از بهداشتی، عمرانی، علمی و.. با انقلاب اسلامی پدیدار شده و امنیت ما در خاورمیانه و جهان بی بدیل است.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان بود، اظهار کرد: دشمن به دنبال بدبین کردن نگاه مردم به روحانیت که حلقه وصل امام با امت است، بوده و لذا مردم باید هوشیار باشند.

امام جمعه موقت میاندوآب با اشاره به اینکه از اول انقلاب تا امروز تیر دشمن به سنگ خورده است، تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی اعتقادات مردم و کانون خانواده را نشانه گرفته است که لازم است در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.