باید به ویژگی های برجسته بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشیم /مسئولان به فکر حل مشکلات مردم و گرانی ها باشند/ بازرسی ها بر بازار تشدید شود/ لعنت خدا بر آنکسی که به حقوق میلیونی افتخار کرده و اشرافی گری می کند
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
شناسه : 280037
6

امام جمعه میاندوآب گفت: برخی مشکلات مانند گرانی مردم را گله مند کرده است و این ربطی به فلان گروه و جناح ندارد و لذا مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در کنار توجه به محتوای بیانیه گام دوم انقلاب، باید به ویژگی های برجسته ای که این بیانیه دارد توجه داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نخستین ویژگی  بیانیه گام دوم انقلاب به نویسنده آن اختصاص دارد، افزود: نویسنده بیانیه گام دوم انقلاب کسی است که دلسوزترین فرد برای اسلام و مسلمین، نظام، انقلاب و کشور بوده و مشرف ترین و مطلع ترین فرد بر مسائل جهان اسلام و مشکلات کشور است.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی، به عنوان نویسنده بیانیه گام دوم انقلاب به لحاظ تجربه مدیریتی و اندوخته های علمی و دینی نه تنها در سطح ملی بلکه در مقیاس جهانی بی نظیر هستند و به این مورد نیز دشمنان به صراحت اعتراف می کنند.

حسن زاده با اشاره به اعتراف دشمنان به رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، تصریح کرد: خود دشمنان اعتراف می کنند که سخنرانی یک ساعته رهبر معظم انقلاب همه برنامه ریزی های دشمنان را خنثی می کند.

حسن زاده حکیمانه بودن بکارگیری مفاهیم و کلمات در بیانیه بر اساس مقاصد عالیه در قالب عبارت های دقیق و جملات پرمعنا، هوشمندانه و هدفمند را دیگر ویژگی بیانیه گام دوم انقلاب معرفی و تصریح کرد: ترسیم افق و چشم انداز برای آینده، تشبیه تمامی 40 سال گذشته به یک گام و لزوم بر داشتن گام دوم برای 40 سال آینده و تاکید عقلانی و منطقی بر آسان تر بودن پیمودن گام دوم انقلاب نسبت به گام اول از جمله نمونه هایی از حکمت های این بیانیه هستند.

امام جمعه میاندوآب به رویکرد جوانگرایی و توجه ویژه به جوانان در این بیانیه اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه مخاطب اصلی خودشان را جوانان قرار داده و بیش از 40 بار بر لزوم استفاده از این ظرفیت مهم کشور تاکید کرده اند.

وی افزود: جوانان در هر صحنه ای اعم از هشت سال دفاع مقدس و یا جبهه مقاومت به عنوان مدافعان حرم و عرصه های علمی و فناوری و… موفق بوده اند و مقام معظم رهبری نیز بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در همه دستگاهها تاکید می کنند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه اتحاد رمز پیروزی است، تصریح کرد:  در 40 سال گذشته در هر جا متحد بوده و دست به دست هم داده ایم، موفق بودیم  و دشمنان را به عقب رانده و پوزه آنان را به خاک مالیده ایم ولی جایی که اختلاف و دودستگی و دو قطبی داشته ایم، دشمن پیشروی کرده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه شرط داشتن شهری آباد، کنار گذاشتن دودستگی ها است، افزود:باید گروه بازی را کنار گذتاشته و نباید به یک گروه اولویت دهیم و مغرضانه حرف بزنیم و از خود ضد انقلاب درست کنیم بلکه هرکس در چارچوب این نظام فعالیت می کند، مورد قبول است.

وی با بیان اینکه مردم از مشکلات گله مند هستند، گفت: برخی مشکلات مانند گرانی مردم را گله مند کرده است و این ربطی به فلان گروه و جناح ندارد و لذا مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

حسن زاده اظهار کرد: باید جلوی تورم و رکود را گرفت و به فکر مردم بود و گام دوم انقلاب علیه مسئولان کم کار خواهد بود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید عدالت و رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: قوه قضاییه باید با مفسدان برخورد کند و مانع از ایجاد گله مندی در مردم شود.

وی با اشاره به اینکه اشرافی گری از سوی مسئولان به هیچ وجه مورد قبول نیست، گفت: کارگر شهرداری از آن کس که به حقوق میلیونی خود افتخار کرده و اشرافی گری می کند، بیشتر زحمت می کشد و لعنت خدا بر این گونه افراد که اشرافی گری می کنند، شاید هم در ابتدای انقلاب زحمت کشیده باشد.

حسن زاده اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و مردم هستند که این نظام وانقلاب را حفظ کرده و با حضور خود در صحنه جلوی جنگ را گرفته اند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی بر بازار در آستانه عید نوروز، تصریح کرد: بازرسی اگرچه وجود دارد ولی کافی نیست و باید تشدید شود و مراقیت کنیم تا با ندانم کاری زمینه گله مندی مردم را فراهم نسازیم.

وی هم چنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای بیانیه گام دوم انقلاب در میاندوآب، افزود: در میاندوآب با حضور گروهی از نخبگان علمی و حوزوی در فضای مجازی و حقیقی گروهی تشکیل یافته و امیدواریم با تشکیل دبیرخانه گام دوم در میاندوآب، به صورت علمیاتی و کاری و با حضور مسئولان دلسوز و نیروهای انقلابی آن را عملیاتی کنیم.

حسن زاده به روز راهیان نور و بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: جوانان باید با ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام آشنا شده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی هم چنین از تلاش های مسئولان شهرستانی و استانی و نماینده مجلس برای حل موضوع اعمال ماده 112 قانون ششم توسعه برای کارکنان ادارات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.