بانک ها روند اعطای تسهیلات را تسهیل کنند/باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشیم
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۲۲
شناسه : 279859
5

فرماندار میاندوآب گفت: نباید کاری کنیم که فشار روی مردم مضاعف شود بلکه باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری میاندوآب با درخواست تسهیل شرایط دریافت وام توسط جوانان، اظهار کرد: موضوع ضمانت نامه بانکی متاسفانه در پاره ای از موارد سبب بروز مسائل و مشکلاتی می شود و جوانان نمی توانند وام و تسهیلات دریافت کنند.

فرماندار میاندوآب افزود: بانک ها شرایطی را اتخاذ کنند تا در پرداخت وام هایی مانند اشتغالزایی و ازدواج که ارائه می شود، تسهیل شود.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و بانک ها، گفت: روسای ادارات و بانک باید تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار داده و در جلساتی که با کارمندان خود برگزار می کنند، بر آن تاکید داشته باشند.

قهرمانی با بیان اینکه باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشیم، اظهار کرد: نباید کاری کنیم که فشار روی مردم مضاعف شود بلکه باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشیم.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه اشتغالزایی یکی از اولویت های مهم و اساسی است، افزود: هم چنین باید بر صادرات محور بودن و درون گرا و برون زا بودن که از توصیه های مقام معظم رهبری هستند، توجه ویژه داشته باشیم.

وی با تاکید بر کارشناسی بودن موضوعات، اظهار کرد: متاسفانه غیرکارشناسی بودن سبب بروز مشکلات شده و برای اینکه از بروز مشکلات جلوگیری شود، باید کارهای ما کارشناسی شده باشند.

قهرمانی افزود: متاسفانه برخی اوقات عدم مشاوره درست و یا عدم توجه به توجیه پذیر بودن طرح سبب بروز برخی مشکلات می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.