باید با متخلفان بازار محکم و قاطع برخورد شود
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
شناسه : 299045
6
سرپرست فرمانداری میاندوآب: سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: با کسانی که تخلف می کنند و سبب بروز مشکلات برای مردم می شوند باید با قدرت و جدیت برخورد شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام  در جلسه ستاد تنظیم بازار میاندوآب اظهار کرد: اکیپ ها و تیم های نظارتی از دستگاههای متولی با جدیت تمام به ویژه در آستانه سال نو بر بازار نظارت داشته باشند.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه مردم از برخی مسائل در بازار گله مند هستند، افزود: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای امیدآفرینی در مردم به کار بگیرند و در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بردارند.

وی با تاکید بر برخورد جدی و قاطع با متخلفان، گفت: با کسانی که تخلف می کنند و سبب بروز مشکلات برای مردم می شوند باید با قدرت و جدیت برخورد شود.

پیام با بیان اینکه آنهایی که برای مردم مشکل آفرینی کرده و به مردم در این وضعیت فشار می آورند، همان کار دشمن را انجام می دهند، تصریح کرد: کار محتکران، کم فروشان، سودجویان مانند کار استکبار است که سبب وارد شدن فشار به معیشت و اقتصاد جامعه می شود.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر اینکه باید برخوردها با متخلفان صنفی، بازدارنده و ملموس باشد؛ اظهار کرد:  اکیپ های نظارتی با جدیت بیشتری بر فعالیت اصناف و قیمت کالا ها نظارت کنند تا ان شالله در آستانه شب عید و بازار مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.