باید با متخلفان بازار با قاطعیت برخورد کرد/ رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر درموضوع اعدام های عربستان بار دیگر اثبات شد
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
شناسه : 299343
7
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: باید ضمن تشدید بازرسی ها و نظارت ها در آستانه سال جدید؛ با متخلفان بازار به صورت قاطع برخورد کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام مهدی(عج)، گفت: باید خود را آماده ظهور کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز یک برنامه عملیاتی برای انتظار است.

وی با اشاره به ایام نوروز و فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد: متاسفانه برخی سنت ها و بدعت ها از گذشته در مورد ایام نوروز پایه گذاری و تبلیغ شده که تناسبی با دین ندارند و باید سعی کرد تا در این ایام از بدعت ها و سنت های غلط پرهیز کرد.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه صله رحم از دستورات دینی است، افزود: باید در ایام نوروز صله رحم و دید و بازدیدها نیز بر اساس دستورات دین باشد.

وی با تاکید بر دستگیری از نیازمندان و محرومان، اظهار کرد: باید نهضت کمک های مومنانه در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و همه دست به دست هم داده و در این زمینه احساس وظیفه کنند.

گل حسینی در ادامه با تاکید بر نظارت بیشتر و با جدیت بر بازار و تشدید بازرسی ها، تصریح کرد: باید در این زمینه با جدیت وارد میدان شد و با متخلفان به صورت قاطع برخورد کرد.

امام جمعه موقت میاندوآب به پرتاب ماهواره نور ۲ سپاه به فضا اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در اوج تحریم ها به پیشرفت های قابل توجه و این فناوری دست یافته و تبدیل به تنها کشوری شده که ماهواره به فضا می فرستد.

وی به نقطه زنی موشک های سپاه پاسداران و نابودی مقر رژیم صهیونسیتی در اربیل اشاره کرد و گفت: دشمن این را بداند دوران بزن در رو تمام شده است و هر شیطنت دشمنان با ضربه و سیلی سخت ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه به رفتار دوگانه امپراطوری رسانه ای در قبال اوکراین و یمن اشاره و اظهار کرد: غول رسانه ای غرب در قبال کشتار مردم مظلوم فلسطین، یمن و زنان و کودکان بی‌گناه سکوت کرده ولی در قبال قضیه اوکراین رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهد.

گل حسینی افزود: حقوق بشر آمریکایی کجاست که اعدام همزمان ۸۱ نفر و کودک ۱۳ساله را در عربستان سعودی نمی بیند ولی در مورد مسائل جزیی و بی اهمیت ایران اسلامی نظر می دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.