باید اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) را برای نسل جوان تبیین کنیم
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۴
شناسه : 281785
2

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: همه ما وظیفه داریم تا اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) را برای نسل جوان تبیین کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه پیام نور میاندوآب که امروز توسط بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم تبلیغات منفی دشمنان علیه اسلام، امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که اسلام اندیشه و دستور برای زندگی بشریت و جامعه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی جهان شمول شده است، افزود: امروز تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی به دنیا تسری پیدا کرده است.

وی گفت: این انقلاب اسلامی. 40 سال است که به نام اسلام و با نه شرقی و نه غربی به راه پرفروغ خود ادامه داده و تثبیت شده است.

مولودی تصریح کرد: به برکت این انقلاب اسلامی، امروز روز قدس نه در ایران بلکه توسط همه مردم آزادی خواه در اقصی نقاط دنیا گرامی داشته می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی درباره امام خمینی(ره)، افزود: امام خمینی(ره) اندیشه الهی را برخلاف همه تبلیغات دشمنان اسلام و دین، بنیانگذاری کرد.

مولودی با بیان اینکه اسلام به ما بیدار باش زد و نشان داد که برای اداره بشر گفتمان، اندیشه و تز دارد، گفت: باید اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی در ادامه به دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما دنبال جنگ نیستیم و با منطق حرف می زنیم.

مولودی با اشاره به اینکه دشمنان از منظق اسلام و ما می ترسند، تصریح کرد:  آنها از این می ترسند که اگر صدای حق در دنیا منتشر شود، طرفدار حق زیاد شده و دیگر جایی برای شیاطین نخواهد بود.

وی اظهار کرد: اندیشه امام خمینی(ره) آزادی بخشی به معنای واقعی و حقوق بشر به معنای واقعی بود نه حقوق بشر غربی که انسان های مظلوم را به خاک و خون می کشد.

مولودی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد اشاره کرد و افزود: جوانان نقش مهم در بیانیه گام دوم انقلاب دارند، همانطور که در 40 سال اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس جوانان و 16-17 ساله ها حماسه‌ها آفریدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مدیریت افکار هستند، گفت: این انقلاب برای دنیا الگو شده است و ابهت غرب و شرق را شکست است.

مولودی تصریح کرد: سالهاست که دشمنان نمی توانند به این سوال پاسخ دهند که اگر انقلاب اسلامی عامل پیشرفت ما نیست، پس چرا با آن دشمنی می کنید؟

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.