باید از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کرد/تبعیت از رهبری و حضور در صحنه، شرط دوام انقلاب است
۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
شناسه : 262756
7

امام جمعه میاندوآب گفت: برای اینکه نظام اسلامی با شکست مواجه نشود و همواره رو به جلو حرکت کند، باید در کنار رهبری صالح که الحمدالله داریم، مردم با نیز همیشه در صحنه باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز عید سعید فطر در میاندوآب اظهار کرد: برای اینکه یک جامعه به آرمان ها و ارزش هایش دست یابد، نیاز به رهبری صالح و مردمی همیشه در صحنه و پا بکار دارد.

امام جمعه میاندوآب به شروط دوام و بقای حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود: برای اینکه نظام اسلامی با شکست مواجه نشود و همواره رو به جلو حرکت کند، باید در کنار رهبری صالح که الحمدالله داریم، مردم با نیز همیشه در صحنه باشند.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید مطیع امر ولایت باشیم،  گفت: همانگونه که مردم در روز قدس امسال در صحنه بودند، همیشه نیز باید در صحنه بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند که نباید جامعه را دوقطبی کرد، افزود: مردم باید مراقب بوده و بصیرت و آگاهی داشته باشند که چه کسانی می خواهند جامعه را دو قطبی کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ولی امر مسلمین جهان تمام دنیا و مسئولان را رصد می کنند، تصریح کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب و هشدار دهنده به ماست و باید با دقت در فرمایشات ایشان، امتی پا به کار و همیشه در صحنه باشیم.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه نباید ماه مبارک رمضان را فراموش کنیم، گفت: باید از برکات ماه مبارک رمضان در سایر ماه های سال نیز بهره مند شویم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.