باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
شناسه : 306989
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا همچنان پرچم اسلام و انقلاب پایدار بماند و ما نیز وظیفه داریم راه آن عزیزان را ادامه دهیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در آئین میثاق با شهدا در میاندوآب که امروز با حضور کارکنان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی از عزیزین سرمایه خویش گذشته و با خون خود میثاق بستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا همچنان پرچم اسلام و انقلاب پایدار بماند و ما نیز وظیفه داریم راه آن عزیزان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی داده می شوند، گفت: باید ویژگی ها و بخش های مختلف زندگی شهدا مدنظر قرار گرفته و به عنوان الگوی ما باشند.

پیری تصریح کرد: ما نیز امروز با شهدا عهد و پیمان بسته و میثاق نامه امضا می کنیم که همواره گوش به فرمان و تابع ولایت بوده و در راه پاسداری از انقلاب و  ولایت فقیه در صحنه حضور داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ما با شهدا میثاق می بندیم تا در راه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی که در دنیا یک تنه در مقابل استکبار ایستاده و مایه امید مردم مستضعف و آزاده دنیا شده، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

امروز هم چنین سرهنگ پاسدار محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جمعی از کارکنان با خانواده شهید “عبدالله احمدیان” دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.