بانک اطلاعاتی جوانان نخبه و خلاق شهرستان تدوین شود
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۳۲
شناسه : 293208
11
فرماندار: شیرازه محبت گفت: باید بانک اطلاعاتی جوانان نخبه و خلاق شهرستان تهیه و تدوین شده و به موضوع جوانان توجه شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با تاکید ایجاد بانک اطلاعاتی، اظهار کرد: باید بانک اطلاعاتی جوانان نخبه و خلاق شهرستان تهیه و تدوین شود.

فرماندار میاندوآب، عملکرد دانشگاهها را نیز غیرقابل قبول خواند و افزود:رشته های آموزشی دانشگاه ها باید با درنظر گرفتن نیاز جامعه و بازار کار ارائه شود.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه اشتغال و جوانان دو رشته در هم تنیده هستند و به هیچ عنوان جدا از هم نیستند، افزود: برای تامین رفاه، پیشرفت و تمدن سازی نیازمند نیروی انسانی متعهد، متخصص و بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نیروی جوان مومن متعهد و انقلابی است و برای تامین این نیرو نیازمند تشکیل شرکت های دانش بنیان و حمایت سازمان های مردم نهاد از اشتغال فراگیر و پایدار هستیم.

شیرازه محبت با بیان اینکه هر نسل در قبال نسل بعدی خود وظایفی بر عهده دارد که باید انجام دهد، تصریح کرد: نسل امروزی باید پاسخگوی نسل آینده باشد، نسل انقلاب “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” را به نسل فعلی هدیه داد، بر تحریم ها و مشکلات فراوانی فایق آمد در مقابل استکبار ایستاد که نمونه های بارز آن  فتوای تحریم تنباکو، مساله ملی شدن صنعت نفت، مبارزه با قانون کاپیتولاسیون و…است.

فرماندار میاندوآب گفت: امروز که به استقلال رسیده ایم نیازمند تقویت حوزه اشتغال و تبیین افکار سازنده جوانان در جامعه و فضای مجازی هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.