بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اهتمام داشته باشند
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 305030
5
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: توجه بانک‌ها به وام‌های ازدواج و فرزندآوری ضروری بوده و باید نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری اهتمام داشته باشند.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، علی پیام در جلسه کارگروه زنان و خانواده در فرمانداری میاندوآب به جایگاه بانوان در اسلام اشاره و اظهار کرد: دین مبین اسلام اهمیت بسیار بالایی به بانوان قائل بوده و به زنان در جامعه عزت و کرامت بخشیده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: دولت سیزدهم نیز در راستای حمایت از بانوان قدم های مثبتی برداشته است و در این راستا از بانوان کارآفرین، تسهیلات مناسبی را برای حمایت از اشتغال زنان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دنیا باید با نگاه اسلام به زنان آشنا شود، گفت: جایگاه والایی که زن در اسلام دارد را باید در دنیا معرفی شود.

پیام در ادامه با تاکید بر اینکه باید بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: توجه بانک‌ها به وام‌های ازدواج و فرزندآوری ضروری بوده و در این زمینه باید حتما همکاری کرده و گزارش فعالیت‌های خود را هم ارائه کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به موضوع خانواده و فرزند آوری، اظهار کرد: این موضوع یکی از مهمترین موضوع های جامعه بوده و تمامی مشکلات پیرامون این موضوع در استان باید حل شود.

نیز الهامی گفت: رهبرمعظم انقلاب از سال ۹۰ تاکنون بیش از ۴۲ بار نسبت به “مسئله جمعیت و فرزندآوری” تأکید داشته‌اند که این خود موضوع مهم جمعیت را بیان می کند.

وی افزود: دستگاههای مربوطه باید تمام توان خود را برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به کار گیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.