بانوان باید به حفظ حجاب اهتمام داشته باشند/مراقب آندلس سازی ایران از طریق ترویج بی حجابی باشیم
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
شناسه : 298158
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه بانوان باید به حفظ حجاب اهتمام داشته باشند، گفت: برای این حفظ حجاب و حفظ چادرها، خون ها ریخته شده است و بانوان نباید به بهانه های واهی و مختلف چادر را کنار بگذارند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: باید مشخص کرد که در کدام جبهه و طرف هستیم، طرفدار حق هستیم یا طرفدار باطل.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی در هر جایی بنا به مصلحت خویش به رنگی در می آیند، افزود: باید مسیر و موضع ما مشخص باشد و مشخص باشد که طرف حق هستیم یا باطل در غیر اینصورت که دوجانبه عمل کنیم، در واقع منافق هستیم.

وی با بیان اینکه باید از آثار و برکات این عزاداری های ایام فاطمیه در طول ایام سال بهره مند شویم، گفت: به گونه ای نباشد که بعد از دو سه روز در مجالس لهو و لعب و مجالسی که بر خلاف دستورات دین و اسلام است و فعل حرام انجام می گیرد، حاضر شویم.

حسن زاده در ادامه با اشاره به سالروز واقعه کشف حجاب و با تاکید بر اینکه بانوان باید به حفظ حجاب اهتمام داشته باشند، گفت: برای این حفظ حجاب و حفظ چادرها، خون ها ریخته شده است و بانوان نباید به بهانه های واهی و مختلف چادر را کنار بگذارند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید بانوان محجبه و متدین به عنوان الگو و نمونه معرفی شوند، تصریح کرد: باید تمام نهادهای فرهنگی و مسئول مراقبت کنند چرا که برای این حجاب خون ها داده ایم.

وی با اشاره به چگونگی نابودی آندلس، افزود: دشمنان اسلام، آندلس را که تحت سیطره مسلمانان بود با ترویج بی حجابی، بی بند و باری و شهوترانی و ایجاد اختلاف و تفرقه نابود ساختند و از بین بردند و لذا باید مراقب باشیم.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولان در مناسبت‌هایی که در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم، گفت: مردم در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهید امانی و نیز برپایی مراسمات عزاداری فاطمیه، میثاق خود با ولایت دوباره نشان داده و در صحنه بودند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.