باند سارقان اماکن خصوصی در میاندوآب منهدم شد/اعتراف سارقان به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و خانه باغ ها
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
شناسه : 304139
3
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از انهدام باند و دستگیری دو نفر سارق حرفه ای و یک نفر مالخر اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.  
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت‌وگو باخبرنگار زرین خبر اظهار کرد: با هوشیاری مامورین تخصصی پاسگاه انتظامی شبیلو دو نفر سارق سابقه دار و حرفه ای ساختمان های نیمه کاره ، خانه باغ ها و وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت و یک نفر مالخر اموال سرقتی شناسایی و به مقر پلیس دلالت داده شدند .

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از دستگیری سارقین به ۵۰ فقره سرقت اقلام ساختمانی ، قطعات موتور آب ، وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت و…. از ساختمان های نیمه کاره و خانه باغ ها اعتراف کردند.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام محترم قضایی در یک عملیات منسجم مخفیگاه مالخر اموال سرقتی مورد بازرسی قرار گرفته و مقدار کثیری از اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

رستم پور با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد:در این رابطه دو نفر سارق حرفه ای و یک نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند .

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از نگهبان محله ، خانه باغ های خود را از لحاظ حفاظت فیزیکی تقویت و از قفل های سوئیچی برای درب های خود استفاده و پنجره های خود را با نرده های محکم فلزی مجهز نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.