بازی در شورای شهر میاندوآب ادامه دارد/ جلسه فوق العاده شورای شهر رسمیت نیافت
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۴
شناسه : 292284
9

جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب به دلیل عدم حضور چهار عضو شورای شهر به حد نصاب نرسید و رسمیت نیافت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، شورای شهر میاندوآب به دنبال درخواست شهردار این شهر برای برگزاری جلسه فوق العاده در مورد وضعیت جایگاههای سی ان جی شهرداری، تشکیل جلسه داد اما تنها سه عضو در این جلسه حضور یافتند و با عدم حضور چهار عضو دیگر شورا، به جلسه به حد نصاب لازم نرسید و رسمیت نیافت.

در این جلسه غیررسمی که شهردار، مسئول حراست و کارشناس جایگاههای سی ان جی شهرداری میاندوآب نیز حضور داشتند، رئیس شورای شهر  در تشریح جزئیات برگزاری جلسه، گفت: امروز طبق قانون به درخواست شهردار پیرو نامه شرکت نفت منطقه میاندوآب در مورد تعطیلی جایگاههای سی ان جی شهرداری و پیگیری های مردمی، قرار بر جلسه فوق العاده بود که به صورت کتبی و پیامکی و تلفنی به اطلاع همه اعضا رسیده است.

احد غفاری با بیان اینکه متاسفانه این جلسه به دلیل عدم حضور ۴ عضو رسمیت نیافت، گفت: ۲ جلسه قبلی در مورخه ۲۳ و ۳۰ آذر ماه نیز به دلیل ترک جلسه و عدم شرکت ۴عضو در رای گیری ها و عدم اظهار نظر چه به عنوان مخالف و چه به عنوان موافق نیمه تمام ماند و که ماههای قبل نیز شاهد این اتفاق بوده ایم.

وی با بیان اینکه انتخابات  تمام شده و نماینده ما نیز مشخص است و اکنون باید با اتحاد و همدلی به فکر مردم و خدمت به آنها باشیم، گفت: مردم چه گناهی دارند؟ مردم به ما اعتماد کرده اند که به مشکلات آنها رسیدگی کنیم نه اینکه به خاطر اختلافات و یا رسیدن به پست و مقام و یا اختلاف نظر در انتخابات به مردم زیان برسانیم.

رییس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: نجفی ماههاست رسما شهردار ما است و باید از وی حمایت کنیم نه اینکه با طرح مجدد گزینه های قبلی در واقع از پای شهردار بگیریم و این خیانت به شهر است.

غفاری با بیان اینکه با این وضعیت جایگاه‌های سی ان جی  و نامه های مردمی و اداری و شهرداری بلاتکلیف می ماند، تصریح کرد: از مسئولان مربوطه که می توانند در این خصوص اقدامی کنند خواستاریم تا به این وضعیت رسیدگی کنند چرا که دود این وضعیت به چشم مردم می رود.

وی افزود: ما اعضای شورای شهر باید همدل و یکصدا باشیم و با مجموعه عوامل شهرداری همکاری کنیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

تراب قهرمانی دیگر عضو حاضر در این جلسه نیز با تاکید بر اینکه با این وضعیت به جایی نمی رسیم، گفت: بنده از هیچ تلاشی برای ایجاد وحدت و همدلی در شورای شهر دریغ نمی کنم.

این عضو شورای شهر میاندوآب افزود: همدلی و اتحاد یکی از مهم ترین مهارت های هوش اجتماعی بوده و پل ارتباطی ما و دیگران است.

وی با بیان اینکه باید به فکر مردم و خدمت به آنها باشیم، اظهار کرد: باید اتحاد و وحدت داشته و در راستای خدمت به مردم قدم برداریم.

قهرمانی هم چنین با اشاره به اینکه با اعضایی که در جلسه حضور نیافته اند، صحبت می کند، تصریح کرد: قطعا این وضعیت مورد دلخواه هیچ یک از ما نیست و امیدواریم بار دیگر متحد و همدل جلسات را برگزار و به مردم خدمت کنیم.

داریوش عسگری نیز در این جلسه به تشریح دلیل برگزاری جلسه پرداخت و توضیحاتی را در مورد درخواست شهرداری برای برگزاری جلسه طبق موارد قانون شوراها بیان کرد.

گفتنی است در جلسه رسمی هفتگی شورای شهر میاندوآب که  ابتدای هفته برگزار شد، هر نامه ای قرائت شد، رای لازم برای تصویب را نداشت و عملا جلسه شورای شهر میاندوآب تبدیل به دورهمی اعضا شد و در ادامه نیز برخی موضوعات و مسائل بوجود آمد که شایسته شورای شهر نبود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.