بازگشت ۱۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در میاندوآب/ همواره به دنبال حل مشکلات مردم هستم
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
شناسه : 298531
3
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: بازگشت ۱۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید، آغاز عملیات احداث کارخانه کمپوست، ایجاد اولین باغ مادر کشاورزی و شهرک نهال، مکان یابی و جذب اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی برای سایت پسماند از مهم ترین اقدامات مجموعه فرمانداری در دو سال گذشته بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جمع روسای ادارات میاندوآب با تاکید بر اینکه مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی باید گزارش اقدامات و عملکرد خود را به مردم ارائه کنند، اظهار کرد: در چنین شرایطی که فشار اقتصادی ناشی از تحریم ها مردم را آزرده خاطر کرده، عدم ارائه گزارش عملکرد به مردم، تبعات خوبی بهمراه نخواهد داشت و شاید چنین برداشت شود که هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه در دو سال اخیر و از مدتی که مسئولیت فرمانداری را برعهده گرفته همواره به دنبال حل مشکلات مردم بوده است، افزود: در این مدت فضای پرتنش سیاسی شهرستان در آرامش بوده و مدیران دستگاه های اجرایی بدون هیچ نگرانی و با فراغ بال کار می کنند.

وی گفت: حل معضل پسماند و مشکلات زیست محیطی ناشی از دفن غیر اصولی پسماند در سایت قدیمی، مکان یابی و جذب ۲۴۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیز سایت پسماند مطابق با استاندارد روز دنیا از جمله اقدامات در این مدت بوده است.

شیرازه محبت با اشاره به بازگشت مجتمع دوهزار هکتاری  پرورش ماهی فسندوز پس از ۲۵ سال به چرخه تولید و پرورش آرتیمیا، تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی کارخانه کمپوست پس از ۲۵ سال، جذب سرمایه گذار برای راه اندازی دامداری پنج هزار راسی در مجتمع کشت و صنعت اتکا، جذب سرمایه گذار جهت راه اندازی مجتمع کشت و صنعت و دامداری ۱۰ هزار راسی، پیگیری مشکلات دانشکده پرستاری و تجهیز بیمارستان به سی تی اسکن و مرکز MRI از دیگر اقدامات در این مدت بوده است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به بازگشت ۱۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در این شهرستان، افزود: احیاء مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی به عنوان قطب آموزش کشاورزی کشور و افزایش درآمد از ۸۰۰ میلیون به ۹ میلیارد تومان رسیده و فراهم کردن زمینه اشتغال برای  ۲۰ نفر بصورت مستقیم و ۸۰ نفر غیر مستقیم را نیز می توان از جمله اقدامات انجام گرفته در دو سال گذشته برشمرد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد فرمانداران استان در ارزیابی عملکرد فرمانداران توسط  وزارت کشور و ارتقای عملکرد از رتبه شانزدهم به رتبه اول استان، گفت: در ارزیابی ۹ ماهه امسال نیز جزو ۳ شهرستان برتر استان هستیم که این موارد قطعا بدون هماهنگی و همدلی تمامی دستگاه هایی اجرایی محقق نمی شد.

شیرازه محبت هم چنین با اشاره به افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت شهروندان، تصریح کرد: برگزاری مراسمات جشن انقلاب و تجمعات تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا بوده ولی برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت دهه فجر طبق زمانبندی اعلامی و تنها با حضور مدیران دستگاه های متولی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.