بازگشت ۱۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در میاندوآب/۲۱ جواز تاسیس استخراج ارز دیجیتال صادر شد
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 295072
11
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: تاکنون 21 مورد جواز تاسیس استخراج ارز دیجیتال در شهرستان میاندوآب با پیش بینی اشتغال 90 نفر صادر شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رحمان درفشی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تا به امروز ۱۷۷ مورد در حوزه صنایع در شهرستان میاندوآب با سرمایه گذاری هشت هزار و ۸۶۶ میلیارد ریال و با اشتغال زایی سه هزار و ۷۰۲ نفر، مجوز صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این مدت ۱۸ مورد پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری هفت هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال و با اشتغال زایی یک هزار و ۱۰۰ نفر و نیز هفت فقره جواز توسعه صادر شده است.

وی به صدور جواز تاسیس استخراج ارز دیجیتال در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۱ مورد جواز تاسیس استخراج ارز دیجیتال در شهرستان میاندوآب با پیش بینی اشتغال ۹۰ نفر صادر شده است.

درفشی با اشاره به فعالیت ۳۰ معدن با اشتغال ۲۷۵ نفر در میاندوآب، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار و ۳۲۱ تن و در سه ماهه نخست امسال نیز بیش از ۱۴ هزار تن مواد معدنی از این معادن استخراج شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: تراورتن، گرانیت، مرمریت، لاشه و زغال سنگ که استخراج آن توسط نیروهای تخصصی انجام می گیرد، از جمله مواد و سنگ های استخراجی از معادن میاندوآب است.

وی گفت: در سال گذشته ۱۰ واحد تولیدی راکد با اشتغال زایی ۲۰۳ نفر با اقدامات و تلاش های انجام گرفته در جلسات، به چرخه فعالیت بازگشته اند.

درفشی به صدور ۱۰ مورد مجوز برداشت شن و ماسه اشاره کرد و افزود: هم چنین ۱۸ مورد پرونده تخلف برای برداشت غیر ومجاز شن و ماسه تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب به تکمیل ۸۵۰ مورد چک لیست ویژه موضوعات مرتبط با کرونا از واحدهای صنفی و یک هزار و ۵۰۰ مورد گشت بازرسی با همکاری شبکه بهداشت در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز ۳۱۲ مورد تکمیل چک لیست و ۲۶۰ مورد گشت با همکاری شبکه بهداشت در این زمینه انجام گرفته و واحدهای صنفی از لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد پایش قرار گرفته اند.

وی به انجام بازرسی های متعدد از واحدهای صنفی اشاره و با بیان اینکه در این زمینه در سال گذشته ۲ هزار و ۳۱۷ مورد بازرسی انجام گرفته که منجر به تشکیل یک هزار و ۲۰۶ فقره پرونده و بیش از ۲۰ میلیارد ریال محکومیت شده است، افزود: در سه ماهه نخست امسال نیز دو هزار و ۷۷۹ مورد بازرسی انجام و ۲۰۳ مورد پرونده تخلف تشکیل و بیش از سه میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.

درفشی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه آرد ونان نیز سه هزار و ۳۳۰ مورد بازرسی انجام گرفته که منجر به تشکیل ۵۴۴ فقره پرونده با محکومیت ۸۳۲ میلیون ریال شده است، تصریح کرد: امسال نیز ۲۵۳ مورد گشت بازرسی انجام و ۱۰۱ فقره پرونده با محکومیت بیش از دو میلیارد ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.