بازسازی و مرمت 30 فضای آموزشی در طرح هجرت 3 در میاندوآب
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۳۴
شناسه : 263578
7

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب گفت: امسال 30 مدرسه در این شهر در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت 3 و با مشارکت دانش آموزان بسیجی، مرمت، بهسازی و شاداب سازی می شود.

پ
پ

جعفر علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت3 فرصت مناسبی برای بروز استعدادها و توانایی های دانش آموزان فراهم کرده است، اظهار کرد: این اردوها همه ساله در ایام تابستان و با حضور پرشور و گسترده بسیجیان و با مشارکت سپاه و اداره آموزش و پرورش برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب با بیان اینکه امسال نیز اردوهای طرح هجرت 3 در شهرستان میاندوآب برگزار می شود، افزود: امسال در قالب  این اردوها، 30 مدرسه در سطح شهر میاندوآب و با حضور دانش آموزان بسیجی، مرمت، بهسازی و شاداب سازی می شود.

وی گفت: امسال 500 نفر دانش آموز و 30 نفر از فرهنگیان بسیجی با عنوان مربی و سرپرست در اردوهای طرح هجرت3 شرکت دارند.

علی نژاد با اشاره به اهداف اردوهای طرح هجرت3 تصریح کرد: تقویت روحیه خودباوری و غنی سازی اوقات فراغت از اهداف اجرای این طرح بوده و از سوی دیگر در کنار غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، در عرصه بهسازی و زیباسازی مدارس، برنامه های فرهنگی، ورزشی و عقیدتی نیز انجام می شود.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب با بیان اینکه سال گذشته این شهرستان در اردوهای جهادی و طرح هجرت رتبه برتر استانی را کسب کرد، افزود: سال گذشته 31 مدرسه در میاندوآب و بخش مرحمت آباد در قالب طرح هجرت 3 و با مشارکت 630 نفر از دانش آموزان پسر و دختر و 60 نفر از فرهنگیان مرمت و بهسازی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.