بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی در میاندوآب احداث می‌شود
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۲۵
شناسه : 315067
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از احداث بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به بازدیدهای انجام‌گرفته در راستای رونق تولید و حمایت از مشاغل مختلف، اظهار کرد: در راستای بهبود اقتصاد منطقه و حمایت از کسب‌وکارهای خانگی، بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی، صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و تولیدات حوزه بانوان در میاندوآب ایجاد می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تأکید بر حمایت از مشاغل خانگی، افزود: بازارچه عرضه محصولات کسب‌وکارهای خانگی و صنایع‌دستی یکی از عوامل بهبود اقتصاد منطقه خواهد بود.

وی گفت: با آغاز بکار این بازارچه زمینه فعالیت اقتصادی و اشتغال پایدار در حوزه‌های کشاورزی، صنایع‌دستی و کسب‌وکارهای خانگی به‌ویژه در حوزه زنان با اولویت بانوان کارآفرین تحت پوشش نهادهای حمایتی فراهم می‌شود.

رضایی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای ایجاد بازارچه مشاغل خانگی در این شهرستان، تصریح کرد: در این جلسه شهرداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان موظف شدند در کمترین زمان نسبت به مکان‌یابی و معرفی محل برای ایجاد بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: هم چنین در این جلسه مقرر شد تا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز افراد علاقه‌مند به فعالیت در این بازار را معرفی کنند.

وی با تأکید بر همکاری و هماهنگی ادارات و تولیدکنندگان عزیز در راستای ایجاد بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و تولیدات، گفت: در صدد هستیم تا ان‌شاءالله این اقدام در سریع‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

مهم‌ترین حلقه مفقوده در موفقیت مشاغل خانگی اتصال تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی به بازار فروش است که احداث بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی می‌تواند علاوه بر اشتغال‌زایی پایدار، زمینه موفقیت مشاغل خانگی و بهره‌وری اقتصادی آن را فراهم کند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.