باروق یکی از محروم ترین بخش های آذربایجان غربی است
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
شناسه : 270154
10

بخشدار بخش باروق میاندوآب گفت: بخش باروق میاندوآب یکی از محروم ترین بخش های محروم آذربایجان غربی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی ابراهیم نژاد در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به بعد مسافت برخی مناطق این بخش با دسترسی به خدمات و مناطق شهری، اظهار کرد: بخش باروق میاندوآب یکی از محروم ترین بخش های محروم آذربایجان غربی است.

بخشدار بخش باروق میاندوآب افزود: آخرین روستای این بخش بیش از 117 کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد که این امر دسترسی مردم به برخی خدمات پزشکی و دندانپزشکی را با مشکل مواجه ساخته است.

وی با اشاره به اجرای طرح کلینیک سیار دندانپزشکی و استقرار این اکیپ در مناطق محروم بخش باروق، گفت: بالا بودن هزینه ها دندانپزشکی و کمبود بارش ها و در نتیجه درآمد کم با توجه به شغل مردم منطقه، مردم را در زمینه خدمات دندانپزشکی با مشکل مواجه ساخته بود که ارائه خدمات رایگان در این زمینه یکی از اقدامات بسیار خوب بوده که رضایت مردم را در پی داشت.

گفتنی است طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم میاندوآب به مدت یک هفته اجرا می شود و در این راستا این اکیپ با حضور در روستای نختالو به مردم خدمات دندانپزشکی ارائه کرد.

بخش باروق میاندوآب، یکی از محروم ترین بخش های آذربایجان غربی و دارای ۷۴ روستا و ۲۸ هزار نفر جمعیت بوده و ۴۸ درصد مساحت شهرستان میاندوآب را شامل می شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.