بارش برف راه ۲۰ روستای باروق را مسدود کرد
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
شناسه : 305073
3
فرماندار باروق از مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰ روستای منطقه به علت بارش برف خبر داد.
پ
پ

صالح حسینی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: بارش برف که از دیشب در باروق و مناطق کوهستانی منطقه آغاز شده بود، صبح امروز سبب اختلال در تردد خودروها در محورهای ارتباطی روستایی باروق شد.

فرماندار باروق با اشاره به اینکه بارش برف سبب مسدود شدن راه های روستایی شده است، افزود: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات باروق، راه های ارتباطی ۲۰ روستا را مسدود کرد که با تلاش راهداران بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمام مسیرهای روستایی امکان پذیر است، گفت: با حضور و تلاش اکیپ‌های راهداری، محورهای روستایی بازگشایی شده اند.

حسینی تصریح کرد: اکیپ های راهداری در منطقه حضور داشته و با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر روستاها تلاش می کنند.

فرماندار باروق با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیرها بویژه در بخش نختالو، از مردم عزیز خواهشمندیم از مسافرت ها و تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند.

وی گفت: هم چنین در صورت ضرورت سفر به مناطق شهری، ضروری است رانندگان در این فصل زنجیر چرخ را همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و برف پاک کن مطمئن شوند.

حسینی تصریح کرد: مردم عزیز در هر ساعت از شبانه روز مشکلی در این زمینه داشته باشند، می توانند با آقای قدسیان مدیریت بحران فرمانداری به شماره ۰۹۱۴۱۸۳۷۶۱۷ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.