پلمپ،چاره کار حل مشکلات ایستگاه راه آهن میاندوآب نیست/روسای ادارات نسبت به جلسات بی توجه نباشند
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۹:۱۹
شناسه : 278727
2

فرماندار میاندوآب گفت: روسایی که در جلسات شرکت نمی کنند، دلایل عدم حضور را اعلام کنند، و این را بدانند که اگر نسبت به حضور در جلسات بی توجه باشند، نتیجه و بازخورد رفتار خود را می بینند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان میاندوآب که در محل فرمانداری تشکیل شد، در سخنانی با اشاره به مصوبات قبلی این کارگروه، اظهار کرد: ایستگاه راه آهن یک ظرفیت خوب برای شهرستان است که از نظر سازه ای و فنی هم مشکل دارد و باید برای حل مشکلات آن راهکار ارائه شود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه پلمپ، مشکلی را حل نمی کند، گفت: راهکاری مانند پلمپ را هیچ کس قبول نمی کند، چون چاره کار نیست.

وی با تاکید بر اینکه تا جلسه بعدی باید تصمیم گیری و راهکاری مناسب برای حل مشکل ایستگاه راه آهن میاندوآب ارائه شود، افزود: باید با دنبال تمهیدات و راهکاری مانند تامین اعتبار برای حل مشکل باشیم.

قهرمانی در ادامه با تاکید بر نتیجه بخش بودن بازرسی ها و نظارت ها در حوزه های مختلف مانند اصناف و…، اظهار کرد: وقتی می گوییم 5هزار مورد بازرسی انجام گرفته، خروجی چه بوده است؟ نتیجه بازرسی ها در حوزه ها و زمینه های مختلف باید مشخص شود.

وی با درخواست ارائه گزارش از اقدامات و نتیجه آنها توسط مسئولان، افزود: گفته شد21 مورد تخلف توسط اداره صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات معرفی شده ولی در مورد تخلفات می توان طبق ماده 28 نظام صنفی عمل کرد.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد:متاسفانه همیشه به مشکلات کلی نگر هستیم و فقط به خودمان توجه داریم، در حالی که نباید اینگونه باشد.

قهرمانی با تاکید بر نقش علما و روحانیون در آگاه سازی مردم در مورد آسیب های اجتماعی، گفت: روحانیت و علما در مورد آسیب های اجتماعی در میان مردم آگاهسازی کنند

وی هم چنین توصیه ای نیز به روسای ادارات داشت و اظهار کرد: روسایی که در جلسات شرکت نمی کنند، دلایل عدم حضور را اعلام کنند، و این را بدانند که اگر نسبت به حضور در جلسات بی توجه باشند، نتیجه و بازخورد رفتار خود را می بینند.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: اگر مسئولی در جلسه شرکت نمی کند، باید ما از دلیل آن با خبر بوده و وی نیز با معرفی نامه کتبی نماینده خود را معرفی کند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، گفت: موضوع آب شرب ایستگاه راه آهن میاندوآب یکی از موضوعات ثابت جلسات کارگروه های قبلی بوده است.

سهراب حیدری اظهار کرد: حدود سه سال است که موضوع را مطرح و پیگیری می کنیم ولی متاسفانه تاکنون نتیجه نداده است.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی مسائل تا حد اخطار  پیش رفته ایم، افزود: در آخرین جلسه کارگروه، با نظر رئیس وقت جلسه دستور پلمپ داده شده است که اگر مصوبات اجرا نشود، اجرایی می شود.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب هم چنین از تداخل صنفی به عنوان یکی دیگر از مشکلات در حوزه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نام برد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.