ایران محوری‌ترین بازیگر عرصه نظم نوین جهانی است
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
شناسه : 313505
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی ایران، نظم نوین جهانی که بعد از جنگ جهانی دوم شکل‌گرفته بود را نابود کرده و دوقطبی غرب و شرق را دچار چالش ساخت.
پ
پ

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک تفکر و فرهنگ بوده و بسیجیان در تمام صحنه‌ها خوش درخشیده‌اند.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با بیان این‌که نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است، افزود: انقلاب اسلامی ایران، نظم نوین جهانی که بعد از جنگ جهانی دوم شکل‌گرفته بود را نابود کرده و دوقطبی غرب و شرق را دچار چالش ساخت.

وی با اشاره به اینکه شوروی سابق به‌عنوان نماد شرق نابود شد و امروز آمریکا و غرب نیز رو به افول است، گفت: امروز در دنیا دوقطبی مقاومت و استکبار شکل‌گرفته و کشورهای مختلف یا در جبهه و حامی مقاومت هستند یا در صف جبهه استکبار قرار دارند و از آنها حمایت می‌کنند و به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب، جبهه‌ها کم‌کم مشخص می‌شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه در اتفاقات غزه و سرزمین‌های اشغالی نیز اذهان به‌طرف دوقطبی مقاومت و استکبار حرکت می‌کند، تصریح کرد: ایران محور مقاومت، مبارزه و حق‌طلبی در دنیا بوده و گروه‌های مقاومت نیز با الهام از تفکر بسیجی و مقاومت ایران در دنیا در حال شکل‌گیری است.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: در این راه نباید خسته شویم و باید در نظم نوین جهانی به نقش خود به نحو احسن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه اختلاف در این راه سم بوده و باید از آن غفلت کنیم، تصریح کرد: اکنون زمان کار و تلاش است و لذا باید اختلافات را کنار گذاشت.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه به برکت رهبری صالح و امت پا به کار و جوانان ایثارگر و انقلابی، ایران اسلامی باقدرت به‌پیش می‌رود، افزود: دشمن سال‌ها و ماه‌ها برنامه‌ریزی می‌کند؛ اما یک فرمایش مقام معظم رهبری، تمام نقشه‌های آنان را نقش‌برآب می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: امید و اعتقاد داریم که جبهه مقاومت، جبهه پیروز میدان بوده و این یک وعده الهی است که قطعه نیز تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه در این راه اقشار مختلف مردم نقش و وظیفه دارند، اظهار کرد: دانش‌آموزان عزیز باید با تمام قدرت درس‌خوانده و علم‌آموزی کنند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ نرم روی آورده است، افزود: در مقابله با جنگ نرم دشمنان همه اقشار اعم از دانش‌آموز، دانشجو، عالم و روحانی باید بصیر بوده و شبانه‌روز به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشند.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: باید اختلافات را کنار گذاشته و در مقابله با جنگ نرم دشمنان، هوشیار و بصیر باشیم

 

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.