ایران قوی و قدرت موشکی ایران به کابوس دشمنان تبدیل شده است/ آشوب ها و اغتشاشات نشان دهنده آرایش طراحی شده دشمنان برای ضربه زدن به نظام بود
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
شناسه : 304199
4
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: قدرت موشکی و اقتدار و پیشرفت نظام و ایران اسلامی به یکی از کابوسهای دشمن که نمی خواهد ایران اسلامی پیشرفت داشته باشد تبدیل شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج، گفت: دشمن با ایجاد این اغتشاشها و آشوب ها می خواهد توجه نظام را از مسائل اصلی دور کند  ولی نظام اسلامی با مدیریتی که دارد توانسته در همه جبهه ها پیش رود و همچنان در حال پیشروی است و با این چیزها زمین گیر نمی شود.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همواره دو هدف توقف پیشرفت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و توقف قدرت نظامی ایران تا به تراز قدرت نظامی اسرائیل نرسد، را طبق سیاست‌های اعلامی خود در قبال ایران در پیش گرفته است، گفت: در این راستا نیز راهبرد آنها نافرمانی مدنی و ایجاد جنگ داخلی و قومیتی در داخل کشور ، انهدام مراکز صنعتی و اقتصادی و  حتی حمله به تاسیسات هسته‌ای است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این راهبرد جدید رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز کمک ۱٫۵ میلیارد دلاری را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است، گفت: از نظر صهیونیست‌ها، مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری نیز به‌عنوان مکمل آن، اجرا شود و باید به‌قدری به مردم ایران فشار وارد شود که آنها در دو جبهه جنگ با حاکمیت و مخاصمه با خودشان درگیر شوند تا بالاجبار فعالیت‌های هسته‌ای و حمایت از محور مقاومت و به تعبیر رژیم صهیونیستی، گروه‌های نیابتی را فراموش کند.

جلالی در ادامه با بیان اینکه قدرت موشکی و اقتدار و پیشرفت نظام و ایران اسلامی به یکی از کابوسهای دشمن که نمی خواهد ایران اسلامی پیشرفت داشته باشد تبدیل شده است، تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهند آمریکا پیش و بیش از آنکه نگران تهدیدات فضایی و موشکی از ناحیه شرق آسیا باشد، از جانب پیشرفت‌های موشکی ایران دغدغه دارد؛ به‌ویژه آنکه اعلام خبر دستیابی ایران به فناوری ساخت موشک‌های هایپرسونیک اتفاقی است که همه محاسبات آمریکا را تحت‌الشعاع قرار داد.

امام جمعه چهاربرج افزود:موضع محتاطانه کاخ سفید نشان می‌دهد در صورت تأیید این موفقیت به‌ناچار باید به ناکارآمدی همه سامانه‌های پدافندی خود اعتراف کند.

وی با تاکید بر اینکه قدر نعمت «امنیت» راباید بدانیم، اظهار کرد: از منظر متون اسلامى، امنیت اجتماعى، یکى از بزرگ‌ترین و گواراترین نعمت‌هاى الهى است که با نعمت تندرستى و سلامت برابرى مى‌کند، همه مردم به آن نیاز دارند و بدون آن، شادى در زندگى بى‌مفهوم است

جلالی با بیان اینکه امنیت و سلامتی، دو نعمتی هستند که بسیاری از اوقات ناسپاسى مى‌شوند، گفت: از منظر توحیدی و حکومت اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین موهبت الهی به مردم، دو خدمت «معیشت» و «امنیت» را در رأس خدمات خود به مردم قرار دهد تا احکام الهی در جامعه جاری و ساری گردد.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه امنیت پایدار در منطقه را با وجود نیروهای جان برکف ایران اسلامی دارا هستیم، تصریح کرد: از دولت مردمی نیز می خواهیم تا در مورد معیشت مردم و قدرت خرید مردم فکری اساسی بکنند چرا که روزبه روز قیمت مایحتاج بالا می رود  و باید فکری اساسی به این موضوع داشته باشید.

وی هم چنین با بیان اینکه با نگاهی به آموزه‌های وحیانی اسلام از آیات و روایات، می‌توان این معنا را به دست آورد که کسب مراتب کمالی ایمان در گرو کسب مکارم اخلاقی است، افزود: ایمان کامل به مرتبه ای از ایمان گفته می شود که تمام ارکان وجود انسان را تسخیر کرده و اجازه هیچگونه تخلفی از دستورات خدا و رسول الله(ص) را به صاحب خود ندهد.

جلالی با اشاره به اینکه در این روز ها بازار دین فروشی و وطن فروشی خیلی داغ شده است، گفت: به آن دین فروشان و وطن فروشان پست می گویم که بهای عمرانسان بهشت و زندگی جاویدان است نه چند روز زندگی کوتاه دنیوی توام با گناه و زنگی خبیثانه.شما به دنبال ویزای عزتمندانه بهشت و زندگی جاویدان اخروی باشید نه ویزای ذلیلانه آمریکا که چند روز دیگه هم وصیت می کنی مرا در ایران دفن کنید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.