ایران باید دنبال مذاکرات نتیجه‌محور باشد/ دولت رویکرد عزتمندانه را در مذاکرات دنبال کند
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۹
شناسه : 297268
8
امام جمعه چهاربرج: جلالی گفت: دولت باید توجه داشته باشد که باید به دنبال مذاکرات نتیجه محور و به دنبال رفع واقعی تحریم ها باشد و از طرف مقابل امتیاز بگیرد نه اینکه به طرف مقابل امتیاز دهد.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به موضوع مذاکرات ایران و کشورهای اروپایی، اظهار کرد: قطعا این دوره از مذاکرات با مذاکرات قبلی متفاوت خواهد بود چرا که دولت و تیم مذاکره کننده کشورمان تغییر کرده است.

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید برخلاف رویه قبلی، رویکرد عزتمندانه را در مذاکرات دنبال کند، افزود: خواسته مردم آن حرکتی که دولت قبلی انجام می داد نبود، ولذا از هئیت مذاکره کننده انتظار داریم که رویکرد عزتمندانه داشته و عزت ملت ایران اسلامی را حفظ کنند.

وی گفت: دولت باید توجه داشته باشد که باید به دنبال مذاکرات نتیجه محور و به دنبال رفع واقعی تحریم ها باشد و از طرف مقابل امتیاز بگیرد نه اینکه به طرف مقابل امتیاز دهد.

جلالی با اشاره به اینکه در ایام شهادت شهید حاح حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: اگر امروز آمریکا جرات نگاه چپ به ایران اسلامی ندارد، به برکت اقتداری است که شهید طهرانی مقدم ها و پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آن را به ارمغان آورده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.