ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به ابرقدرت است/ دشمنان می خواهند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
شناسه : 303016
7
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به ابرقدرت است و دشمنان این را برنمی تابند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی صبح امروز در جمع کارکنان اداره راه و شهرسازی میاندوآب در سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به ابرقدرت است و دشمنان این را برنمی تابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا بوده و مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی موعود(عج) است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از کودتا، ترور، تحریم و انواع فتنه انگیزی ها و هشت سال جنگ تحمیلی طرفی نبسته اند، گفت: می خواهند با این اقدامات جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند ولی بحمدالله ناکام مانده اند.

امامی تصریح کرد: قطار انقلاب اسلامی با سرعت و قدرت رو به جلو حرکت می کند و این همه پیشرفت علی رغم تحریم ها شاهد بوده ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به توطئه نفوذ دشمنان نیز اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی بوده و می خواهند جلوی ابرقدرتی ایران را بگیرد که به حول قوه الهی و با هوشیاری مردم در این فتنه ناکام ماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.