ایران اسلامی، قربانی و زخم خورده  تروریسم است/ دشمن، جنگ نرم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است
۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
شناسه : 301132
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: ایران اسلامی، قربانی و زخم خورده همیشگی تروریسم است و شهید بهشتی و یارانشان و 27 هزار شهید ترور سند آن است و لذا باید هوشیار بود تا دشمن جای شهید و جلاد را عوض نکند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه دشمن از سال ۵۷ تاکنون به دنبال این بوده تا جمهوری اسلامی نباشد، اظهار کرد: امامین انقلاب همواره به این هدف دشمن اشاره کرده اند.

امام جمعه میاندوآب افزود: دشمن به دنبال تضعیف جمهوریت و اسلامیت نظام بوده ولی جمهوریت و اسلامیت دو رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی بوده و در کنار هم هستند و مردم ایران اسلامی نیز با همت و تلاش جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کرده اند و خواهند کرد.

وی هم‌چنین با تاکید بر اینکه تخصص گرایی همراه با تعهد در کشور باید مدنظر باشد، افزود: کارها باید به افراد متخصص و متعهد سپرده شود و اگر هر یک از این دو نباشد، سبب آسیب می شود.

حسن زاده اظهار کرد: اگر نیروهای انقلابی،جهادی و متعهد به صحنه بیایند قطعا از  بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها عبور می کنیم.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم مبارزه با مواد مخدر تاکید و تصریح کرد: دشمن به دنبال ترویج مواد مخدر در بین جامعه و جوانان است و باید همانطور که داعش را در فرامرزها شکست دادیم، به بحث مبارزه با مواد مخدر نیز در فرامرزها و قبل از مرزهای کشور ورود پیدا کرده و جلوی ورود آن را به کشور بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمن، جنگ نرم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است، افزود: دشمن از جنگ سخت و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی و ترورها و… در طول تاریخ انقلاب اسلامی نتیجه نگرفت و تمام ملت ایران اسلامی همگام با هم یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند و لذا امروز با جنگ نرم به سراغ ما آمده و لذا باید با رویش های انقلاب در مقابل دشمن بایستیم.

حسن زاده در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه و با بیان اینکه شهید بهشتی از تئورسین های نظام بود، گفت: ایران اسلامی، قربانی و زخم خورده تروریسم است و شهید بهشتی و یارانشان و ۲۷ هزار شهید ترور سند آن است و لذا باید هوشیار بود تا دشمن جای شهید و جلاد را عوض نکند.

امام جمعه میاندوآب گفت: مقام معظم رهبری یک ودیعه الهی برای مردم ایران هستند که در طول سه دهه گذشته انقلاب اسلامی را به سلامت از بحران ها عبور داده و تاکتیک ها و توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.