ایران اسلامی، جزیره ثبات، امنیت و آرامش است
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
شناسه : 266692
11

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: امروز در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی؛ ایران اسلامی در منطقه ناامن خاورمیانه، به عنوان جزیره از ثبات، امنیت و آرامش است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احمد علی اسدپور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا در میاندوآب با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت امنیت و آرامش باشیم، اظهار کرد: امنیت و آرامشی که در کشور ما حاکم است در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب افزود: امروز در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی؛ ایران اسلامی در منطقه ناامن خاورمیانه، به عنوان جزیره از ثبات، امنیت و آرامش است.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و آرامش در سطح شهر، گفت: تلاش های ماموران انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت در تاسوعا و عاشورا و سایر ایام ستودنی بوده و شایسته تقدیر است.

اسدپور تصریح کرد:  ناجا نماد نظم، امنیت و اقتدار بوده و به رسالت اصلی خود به عنوان بازوان اجرایی کشور عمل نموده و با برقراری هرچه بهتر امنیت اجتماعی و آرامش در جامعه رضای خدا وخلق خدا در کارنامه خود ثبت نموده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب افزود: هفته ناجا فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و آشنایی مردم با رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.