ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
شناسه : 298104
8
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خبرداد؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در استان فراهم شده است، افزود: تاکنون 226 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی طبق برنامه جذب شده است .
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جعفر پژوهان امروز در نشست با کارآفرینان و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی  شهید باکری میاندوآب با اشاره به هدفگذاری ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوشش، اظهار کرد: برای این منظور ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در استان فراهم شده است، افزود: تاکنون ۲۲۶ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی طبق برنامه جذب شده است .

وی گفت: برای سال آینده نیز ۱۴ هزار فرصت شغلی با برآورد ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان برنامه‌ریزی شده تا در جهت اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان اقدام شود.

پژوهان هم چنین به حمایت از واحدهای تولیدی که مددجویان را بکارگیری می کنند اشاره و تصریح کرد: در برابر بکارگیری مددجویان در واحدهای تولیدی، کمیته امداد از آنها در طرح‌های حمایتی شامل معرفی نیروی کار ماهر، پرداخت تسهیلات و حق بیمه کارفرمایان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.