ایجاد یک هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی میاندوآب/کمبود زمین از مشکلات شهرک صنعتی میاندوآب است
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
شناسه : 296982
2
رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب: رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب گفت: یک هزار و 300 نفر در شهرک صنعتی میاندوآب مشغول به فعالیت بوده و در کنار آن چند برابر افراد نیز به صورت غیرمستقیم با شهرک صنعتی در ارتباط هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با ارائه گزارشی از شهرک صنعتی میاندوآب، اظهار کرد:شهرک صنعتی شهیدباکری میاندوآب بعد از شهرک صنعتی ارومیه، دومین شهرک صنعتی در استان آذربایجان غربی است.

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب افزود: در حال حاضر در شهرک صنعتی میاندوآب ۱۹۶ قرارداد داریم که ۱۳۱ واحد از این قراردادها به بهره برداری رسیده اند و متاسفانه ۳۲ واحد هم اکنون غیرفعال هستند.

وی با بیان اینکه میاندوآب از پتانسیل و ظرفیت خوبی برای توسعه برخوردار بوده و در حال تبدیل به شهرک صنعتی نمونه است، گفت: ۱۰۸ هکتار مساحت فعلی شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب است که از سال ۷۰ تاسیس شده و اکنون نیاز به زمین و توسعه در آن احساس می شود.

شریفی با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر در شهرک صنعتی میاندوآب مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: هم اکنون ۱۵ واحد دیگر در حال احداث و ۱۶ واحد در حال نصب ماشین آلات هستند.

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰ واحد راکد به چرخه فعالیت بازگشته اند، اظهار کرد: اگر۳۲ واحد غیرفعال به چرخه تولید بازگردند می توان گفت که بیش از ۶۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کنند.

وی گفت: سرمایه در گردش و بازار فروش و… از جمله مهم ترین دلایل غیرفعال بودن واحدهای صنعتی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.