ایام فاطمیه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
شناسه : 303959
3
رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب: رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب با تاکید بر پرشور برگزار شدن مراسمات ایام فاطمیه، گفت: جهاد تبیین به عنوان یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در مراسمات ایام فاطمیه با جدیت دنبال می شود.
پ
پ

رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب  در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: فاطمیه خط قرمز ماست و باید اولویت های آن از سوی هیئات مذهبی رعایت شود‌ تا خروجی هیئت ها در سطح جامعه مورد پذیرش و تحسین همگان قرار بگیرد.

بابک شاکری افزود: اصلی ترین اولویت امروز ما تربیت نسل ایثارگر و وفادار به انقلاب و ولایت است و هر هیئت بعنوان یک کانون گرم اجتماعی بایستی در کنار روضه و عزاداری روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را در بین اعضای خود ترویج دهد.

وی گفت: مداحان شهرستانی و مداحان کشوری دعوتی باید از بیان و قرائت مسائل و اشعار تفرقه آمیز و اختلاف افکن پرهیز کرده و سعی کنند در مجالس خود از شعرهای پرمحتوا و تایید شده و وحدت آفرین که منزلت و اوصاف اهل بیت علیهم السلام را شامل می شود استفاده کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی میاندوآب با تاکید بر توجه جدی به مسئله جهاد تبیین، تصریح کرد: هیئتی های میاندوآب در پیشبرد اهداف انقلاب از سرآمدهای این امر در سطح کشور هستند که همیشه تابع فرمایشات رهبری بوده و کلام‌ معظم له را سرلوحه برنامه ها و کارهای خود قرار داده اند.

شاکری تصریح کرد: امسال هم در نظر داریم مطالبه مهم جهاد تبیین را در کلیه هیئت ها بعنوان بخشی از جلسات روضه مطرح کنیم تا هم شور هیئتی ها و هم‌ شعور هیئتی ها بالا رفته و جامعه مذهبی یک جمعیت بابصیرت باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران کلیه هیئت های خواهران و برادران بر لزوم برنامه ریزی منسجم برای اقامه مراسمات در طول فاطمیه تاکید و هماهنگی با شورای هیئت مذهبی بمنظور عدم تداخل برنامه ها با یکدیگر را خواستار شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.