بدخواهان انقلاب؛ آرزوی جدایی مردم ور رهبری را به گور می برند/ مردم در ۲۲ بهمن، وفاداری خود به نظام و انقلاب را به دنیا نشان می دهند
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
شناسه : 271107
6

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: ملت ما نشان داده که هوشیار و آگاه بوده و ان شاالله در ۲۲ بهمن امسال هم اقشار مختلف مردم به صحنه آمده و بار دیگر وفاداری و حمایت  خود را از نظام اسلامی نشان خواهند داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل نجفیان امروز در جمع مردم میاندوآب به مناسبت دهه مبارک فجر در سخنانی با بیان اینکه ما مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام هستیم، اظهارکرد: امروز به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در نهایت امنیت و آرامش و اقتدار هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام همواره به دنبال توطئه و اختلاف افکنی هستند، افزود: همانطور که امام(ره) فرموده اند، باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به کشور و مملکت ما آسیبی نرسد.

وی گفت: امروز دشمنان به دنبال توطئه و اختلاف بوده ولی یک سخنرانی مقام معظم رهبری همه رشته های آنها را پنبه کرده و توطئه های آنها را نقش بر آب می کند.

نجفیان با بیان اینکه تنها راه سعادت ما، پشتیبانی و گوش به فرمان ولی فقیه بودن است، تصریح کرد: اگر از ولایت زاویه بگیریم و راه را کج برویم، به مشکل بر می خوریم و بدخواهان انقلاب؛ آرزوی جدایی مردم ور رهبری را به گور می برند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: معنویت از عوامل مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و مردان و زنان در کنار هم برای پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما همیشه در صحنه بوده و مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند، افزود: ملت ما نشان داده که هوشیار و آگاه بوده و ان شاالله در ۲۲ بهمن امسال هم اقشار مختلف مردم به صحنه آمده و بار دیگر وفاداری  و حمایت خود را از نظام اسلامی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.