اولین سازش قتل سال۱۴۰۲در میاندوآب
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
شناسه : 306688
5
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان انجام گرفت؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حصول اولین سازش قتل در سال1402 به یمن ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان میاندوآب خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت:در بازپرسی دادسرای شهرستان میاندوآب یک فقره قتل عمدی تحت بررسی و تحقیقات مقدماتی بازپرسی قرار داشت و اولیای دم مرحوم ع.س شکایت قتل عمدی خود را از متهم م.ل در این شعبه بازپرسی مطرح و تقاضای مجازات متهم را داشتند.

عتباتی افزود، علت این اتفاق ناگوار اختلاف حساب مالی مقتول و متهم بود که با ورود هسته های جهادی بخشایش و اعضای شورای حل اختلاف، بازپرس رسیدگی کننده و رئیس دادگستری و دادستان میاندوآب اولیای دم پس از مرتفع شدن موضوع  اختلافات مالی از شکایت خود صرف نظر کردند و رضایت خود را به متهم اعلام و او را از مجازات رهایی بخشیدند.

عتباتی افزود، به یمن ایام ماه مبارک رمضان و با شعار به عشق علی(ع) می بخشم اولین سازش قتل در حوزه قضایی میاندوآب حاصل شد و ان شاالله به حق مولای متقیان دعاوی و اختلافات مردم با گذشت و صلح و سازش و رفع کینه و کدورت ختم به سازش و مصالحه گردد.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.