اولویت های حکومت مهدوی باید مورد توجه قرار گرفته و تبیین شود/ امنیت مثال زدنی به برکت سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی و نظامی است/: کارگران،  کم توقع ترین و زحمت کش ترین قشر جامعه هستند
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
شناسه : 280754
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ویژگی های جامعه در حکومت امام زمان(عج)، اظهار کرد: در آیات و روایات ویژگی هایی برای حکومت صالحان در آخر زمان و نیز اهداف گوناگون بیان شده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در حکومت امام زمان(عج)، تبعیض، پارت بازی، قوم گرایی و  جناح بازی و گروه بازی جایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دین، اولویت حکومت امام زمان(عج) است، گفت: عمران بدون معنویت دینی بدرد نمی خورد و لذا معنویت باید جلوتر از عمران مورد توجه باشد و در حکومت امام زمان(عج) نیز دین در اولویت قرار دارد.

حسن زاده تصریح کرد: ویژگی های حکومت امام زمان(عج) در ۳۸ أین در دعای ندبه آمده است که به زودی این 38 أین در قالب بنر و پوستر در سطح شهر با همکاری حوزه علمیه و شهرداری و شورای شهر نصب می شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید اولویت شناس باشیم، اظهار کرد: در حکومت اسلامی باید اولویت شناس باشیم و اولویت های حکومت امام زمان(عج) را اولویت خود قرار دهیم.

وی افزود: در حکومت امام زمان(عج)، شرک و نفاق و اختلاف و سنت های جاهلی از بین رفته و رباخواری و ریاکاری ریشه کن شده و سنت هایی مانند ازدواج، ادب و احترام به بزرگترها احیا می شود.

حسن زاده تصریح کرد: جامعه ای که در آن فضای مجازی جوانان را گمراه کرده، بانک ها مردم را رباخوار می کنند و بی حجابی وجود دارد و یا در مغازه هایش در ملاعام موسیقی پخش می شود، نمی توان جامعه امام زمانی نامید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دادن مجوز دلیل بر حلال بودن نیست، اظهار کرد: جامعه امام زمانی آن است که ظاهر و باطن ها امام زمان(عج) پسند بوده و گناه در آن نباشد.

وی با اشاره به ویژگی های حکومت مطلوب از نظر امام زمان(عج) بر اساس دعای توفیق الطاعه، گفت: از این نظر مسئولان باید عادل باشند و برای آن برادر و دیگران فرقی نداشته باشد و در استخدام پارتی بازی نباشد.

حسن زاده با بیان اینکه مسئولان باید خود را خادم و نوکر مردم و مردم را ولی نعمت خود بدانند، افزود: در این حکومت مسئولان باید با مردم مهربان و خوش رفتار و دلسوز باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مردم نیز وظیفه بالاتر از مسئولان دارند، اظهار کرد: مردم اگر اصلاح شوند و امام زمان(عج) پسند باشند، مسئولان نیز اصلاح می شوند، چون مسئولان از میان مردم انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه امت صالح نباشد، امام امت نمی تواند کاری کند، تصریح کرد: مردم باید با انصاف بوده و بصیرت داشته و مراقب فتنه های دشمنان باشند.

حسن زاده با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات گمنامانه زندگی و در تامین امنیت نقش آفرینی می کنند، افزود: این امنیت که ما در درون منطقه ای پر از آتش داریم به برکت تلاش و پشتکاری و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به آغاز هفته کار وکارگر اشاره کرد و گفت: کارگران،  کم توقع ترین و مظلوم ترین و زحمت کش ترین هستند که شبانه روز تلاش می کنند.

وی هم چنین سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شورای عالی فرهنگی را تبریک گفت.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.