اولویت نخست در میاندوآب، توسعه و تکمیل راه های ارتباطی است
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
شناسه : 263835
3

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تکمیل راه های ارتباطی در اولویت توسعه در میاندوآب بوده و تکمیل راه ها می تواند ارتباط میاندوآب با مرکز کشور را کاهش و زمینه سرمایه گذاری را بیشتر کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، تقی کهوریان  در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه سفر به میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب مفصل ارتباطی استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان است و از این حیث راه های ارتباطی میاندوآب حائز اهمیت بسیاری هستند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بازدید از راه های در دست ساخت در این شهرستان که در مسیرهای میاندوآب- ارومیه، میاندوآب-تبریز، افزود: در این بازدیدها بر لزوم تکمیل کرویدور ارتباطی سه استان از طریق میاندوآب تاکید و موضوعات مربوط به آنها مطرح شد.

وی به بازدید از جاده میاندوآب- میانه- سرچم نیز اشاره کرد و گفت: این جاده بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش داریم تا حداکثر  سال آینده با تکمیل آن، ارتباط میاندوآب با مرکز کشور را کاهش می کند و همین کاهش فاصله می تواند زمینه سرمایه گذاری را بیشتر کند.

کهوریان با بیان اینکه اولویت نخست در شهرستان میاندوآب، راههای ارتباطی کنارگذر هستند، تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز فضاهای خوبی از جمله کلینیک های تخصصی، خانه های بهداشت و بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) در دست ساخت بوده که علاوه بر میاندوآب برای جنوب استان نیز حائز اهمیت است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در بخش توسعه فضاهای آموزشی نیز اقدامات خوبی انجام می گیرد که بعد از راههای ارتباطی و بخش بهداشت و درمان در اولویت ما قرار دارد.

وی به پروژه های احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این حوزه نیز با مدیریت منابع آب ، اقدامات موثری در راستای تامین آب کشاورزی، موفق بشویم در این زمینه در راستای برنامه ریزی به پیش برویم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.