اهمیت مشارکت در انتخابات باید تبیین شود
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۲
شناسه : 315121
2
امام‌جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: ضرورت تحقق انتخابات با مشارکت بالا باید با جهاد همگانی تبیین شود.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی شامگاه امروز در نشست جهاد تبیین که با حضور جمعی از روحانیون و طلاب بسیجی در چهاربرج برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی با شکست در میادین سخت و نیمه‌سخت بر روی جنگ نرم و رسانه‌ای و جنگ شناختی متمرکز شده است.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه‌ای غرب به دنبال «تصویرسازی» و «روایتگری» بوده و تلاش می‌کند از یک‌سو تصویر سیاه و مخدوش از نظام اسلامی و حرکت‌های جمهوری اسلامی و از سوی دیگر روایت‌هایی نادرست و بلکه جعلی را از حوادث مختلف داشته باشد، افزود: در این جنگ شناختی آنچه باید راهبرد اصلی جبهه انقلاب قرار گیرد، «جهاد تبیین» است.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی دشمن باید به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: «جهاد تبیین» وظیفه تک‌تک ما بوده و در این راستا نیز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و نقشه دشمنان را برملا کرد.

جلالی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک قدرت تأثیرگذار در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان این موضوع را برنمی‌تابند و لذا دست به دشمنی با انقلاب، نظام و مردم ایران اسلامی می‌زنند.

امام‌جمعه چهاربرج با توصیه به طلاب و روحانیون بر اهتمام به موضوع «جهاد تبیین»، اظهار کرد: در جهاد تبیین دفاع از اصل نظام، ولایت‌فقیه، امام و رهبری و کیان جمهوری اسلامی یک ضرورت بوده و این موضوع باید همواره مدنظر روحانیون و طلاب و بسیجیان باشد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و با تأکید بر اینکه جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا یک ضرورت مهم است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات پاسخی قاطعانه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالفان حضور مردم در این صحنه سیاسی است.

جلالی تصریح کرد: تمام مسئولان، اقشار مختلف اعم از طلاب و روحانیون، اساتید و همه کسانی که می‌توانند اصول چهارگانه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است را در انتخابات تأمین و تشدید کنند باید به شکلی ملموس و قابل‌رؤیت بر حجم کمی و کیفی اقدامات خود بیفزایند.

امام‌جمعه چهاربرج اظهار کرد: استکبار جهانی با امپراطوری رسانه‌ای برای مشارکت حداقلی تلاش و برنامه‌ریزی کرده و برای دستیابی به اهداف خود نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی هم چنین با تأکید بر پرهیز از ورود به جناح‌بندی‌های سیاسی، افزود: نباید وارد جناح‌بندی‌های سیاسی و خطی شده و در بیان سخنان و مطالب بزرگان نیز با کمال احترام و تکریم سخن بگوییم.

جلالی گفت: باید به شبهه‌های جوانان و نوجوانان پاسخ علمی، دقیق و مستند و با بیان ساده و صحیح ارائه داد تا در مخاطب تأثیرگذار باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.