انقلاب اسلامی دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 305485
5
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بی نظیر تاریخی بود که دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بی نظیر تاریخی بود که دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی را که امروز ندای آن در سراسر دنیا طنین انداز شده است، بر نمی تابند، افزود: امسال علی رغم همه دشمنی های دشمنان و توطئه های آنان که آرزوی شکست و نابودی انقلاب اسلامی را داشتند، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی را جشن می گیریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هیچ اقدامی علیه انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند، تصریح کرد: دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی دست به انواع توطئه زده و در این راه جنگ هشت ساله، تحریم ها، ترور و فتنه ها و… را  برنامه ریزی و تحمیل کردند.

عیسی زاده گفت: در طول ۴۴ سال گذشته تمام توطئه های دشمنان با رهبری های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم یکی پس از دیگری خنثی شده و به زباله دان تاریخ پیوست.

عیسی زاده با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی از راه فرهنگی و اقتصادی وارد میدان شده اند، تصریح کرد: امروز شاهد جنگ تمام عیار در عرصه فرهنگی و اقتصادی و جنگ ترکیبی و شناختی هستیم و ان شالله در این جنگ نیز دشمن را شکست می دهیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم همواره نشان داده اند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: لازم است دولتمردان و فرماندهان فرهنگی در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی با تدبیر و هوشمندانه و عالمانه قدم بردارند و این توطئه دشمن را خنثی سازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.