انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر (ص) است
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
شناسه : 316050
9
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق گفت: انقلاب اسلامی ایران، در امتداد بعثت پیامبر اکرم (ص) و غدیر شکل‌گرفته است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی در مراسم جشن انقلاب و عید مبعث در دهستان للکلوی میاندوآب با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، در امتداد بعثت پیامبر اکرم (ص) و غدیر شکل‌گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق با بیان اینکه این انقلاب اسلامی به‌سادگی و راحتی به دست نیامده است، افزود: به‌پای انقلاب اسلامی خون‌ها ریخته شده و جوانان این مرزوبوم جان خود را فدای این انقلاب، نظام و اسلام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، گفت: برای هر کرسی مسئولیت که امروز وجود دارد،۷۲ شهید یعنی یک کربلا داده‌ایم و لذا باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

حبیبی با بیان اینکه ژن خوب یعنی شهدا نه سلبریتی‌ها، تصریح کرد: باید ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و در مسیر شهدا قدم برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و اهمیت حضور مردم در صحنه، اظهار کرد: هر کجا دشمن دست به توطئه و نیرنگ زده، مردم در صحنه حاضر شده و توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اسلام، رهبری الهی و مردم پا به کار و همیشه در صحنه از نعماتی هستند که خداوند به ما ارزانی داشته و باید قدردان آنها باشیم، افزود: برای حفظ اسلام باید همیشه در صحنه بوده و در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

حبیبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با هدایت‌های داهیانه خویش تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کرده‌اند، اظهار کرد: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران بود؛ ولی ایران عزیز ما امروز به برکت مردم پا به کار، رهبری صالح و نیروهای مقتدر مسلح، به جایی رسیده که کسی جرات نگاه‌چپ به کشور را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق به دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم، تفرقه و انزوای ایران از راهبردهای اصلی دشمنان ایران اسلامی بود؛ ولی در این راهبردهای خود نیز شکست‌خورده‌اند.

وی اظهار کرد: امروز در نهایت اقتدار بوده و این اقتدار را در خلیج‌فارس و موشک‌های نقطه‌زنی که چشم فتنه را کور می‌کند، بارها به دشمنان ثابت کرده‌ایم.

حبیبی با بیان اینکه امروز حماس و جبهه مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی ایران، در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، به قله نزدیک شده‌ایم و دشمنان برای اینکه اجازه ندهند به قله برسیم، از هر طرف به سمت ما نشانه رفته و با جنگ ترکیبی وارد میدان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق با تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در مواجهه با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، گفت: دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر افکار و اذهان جوانان و نوجوانان است.

وی گفت: ان‌شاءالله در ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر دشمنان را مأیوس کرده و مشت محکمی بر دهان آنان می‌زنیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.