انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و کرامت داد
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شناسه : 305278
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مردم ایران در خواری و ذلت بودند ولی انقلاب اسلامی به مردم عزت داد و برای آنها ارزش و اهمیت قائل شد.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، دهه تجلی نور علیه ظلمت و تاریکی است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی، حکومت اسلام و قرآن را در جامعه بنا نهاد، گفت: امروز به حول و قوه الهی کشور رو به پیشرفت و توسعه حرکت می کند در حالی که قبل از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته بودیم.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت انصاف در قضاوت درباره حکومت اسلامی، افزود: اگر در حکومت اسلامی در جایی، کسی تخلفی کرد نباید آن را به پای نظام و انقلاب نوشت و از مسئولان هم می خواهیم تا با خیانتکاران و مفسدان قاطعانه برخورد کنند.

وی گفت: در نظام و حکومت اسلامی بخش اعظم مسئولان، صادقانه و مخلصانه در راه خدمت به مردم شب و روز ندارند ولی متاسفانه دشمنان این ها را نمی بینند.

حسن زاده با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان در راستای زیرسوال بردن خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب است، تصریح  کرد: آیا تا بحال دیده اید که دشمنان از پیشرفت ها و دستاوردهای ایران اسلامی حرفی بزنند؟

امام جمعه میاندوآب افزود: دشمنان نمی توانند و نمی خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را ببینند و حقایق را نیز وارونه جلوه می دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مردم ارزش و عزت داد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مردم ایران در خواری و ذلت بودند ولی انقلاب اسلامی به مردم عزت داد و برای آنها ارزش و اهمیت قائل شد.

حسن زاده در ادامه خطبه ها با اشاره به اهانت بی شرمانه دشمنان اسلام و قرآن به قرآن کریم، تصریح کرد: باید در مقابل این توطئه دشمنان، پویش های قرآنی راه اندازی کرده و رویش های قرآنی را بشناسانیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، افزود: در مقابل دشمن که برای ترویج بی حیایی و بی غیرتی با استفاده از شبکه های ماهواره ای تلاش می کند، باید هوشیار بوده و در مقابل برای نمایش ارزش های اسلامی آستین ها را بالا بزنیم.

وی هم چنین با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، گفت: امام علی(ع) معدن خوبی هاست و ویژگی ها و فضائل امیرالمومنین، امام علی(ع) آنچنان عظیم و گسترده است که در باب آن کتاب ها نوشته شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.