انقلاب اسلامی به ما عزت، استقلال و خودباوری بخشید/ دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
شناسه : 298617
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت:انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار، خودباوری و استقلال بخشید در حالی که از قبل از انقلاب عزت مردم ایران اسلامی پایمال شده بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار، خودباوری و استقلال بخشید در حالی که از قبل از انقلاب عزت مردم ایران اسلامی پایمال شده بود.

امام جمعه میاندوآب افزود: ما در ۴۳ سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی و رهبری های داهیانه امامین انقلاب اسلامی به دستاوردهای زیادی دست یافته ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال دشمنی و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته هیچگاه دست از توطئه برنداشته اند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی، گفتمان وحدت بین امت اسلامی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: امروز مسائل دینی به وضوح در کتاب های دانشگاهی منتشر می شود که در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست.

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز اتحاد و همدلی و معنویت گرایی بر کشور حاکم است، اظهار کرد: امروز رابطه عمیق و پیوند مستحکمی بین امام و امت وجود دارد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود، افزود: امروز ایران در عرصه‌های علمی و فناوری و پزشکی و… در دنیا حرف برای گفتن دارد و جزو چند کشور برتر است در حالی که قبل از انقلاب اسلامی اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی پزشکان هندی و.. در شهرهای ما طبابت می کردند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی و سلامت ‌و بهداشت سرآمد کشورها هستیم.

حسن زاده با بیان اینکه در دوران طاغوت اجازه رشد و توسعه به کسی داده نمی شد، افزود: امروز رهبر انقلاب بارها رشد و توسعه حمایت کرده اند و شاخص های استقلال صنعتی توسعه یافته است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به رشد شاخص های علمی و سطح  سواد در ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به نخستین کشور در توسعه سطح سواد تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بر خلاف گفته ها، خواسته و میل دشمنان، ما صعود ۴۳ ساله داشته ایم، اظهار کرد: مسئولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه تخصصی خود به مردم گزارش دهند.

حسن زاده هم چنین با بیان اینکه امروز پیام انقلاب اسلامی و ندای «مرگ بر آمریکا» جهان شمول شده است، افزود: امروز تمام امت اسلامی و انسان های آزاده در دنیا یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.