انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب نبی مکرم اسلام(ص) است/ پیامبر گرامی اسلام(ص)، رحمه للعالمین هستند
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
شناسه : 303194
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از انقلاب نبی مکرم اسلام(ص) است و بر همه واجب عینی و لازم است که از این نظام اسلامی تبعیت و حمایت کنند.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص)، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص)، رحمه للعالمین و اشرف مخلوقات عالم و بشیرا و نذیرا هستند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ویژگی بی بدیل حضرت رسول اکرم(ص)، افزود: قرآن، کتابی که راه سعادت فردی و اجتماعی انسان ها در آن است، خُلق عظیم، خودباوری، انسجام درونی و حرکت رو به رشد و پیشرفت از ویژگی های بارز و بی بدیل پیامبر گرامی اسلام است.

وی با بیان اینکه پیامبرگرامی اسلام(ص)، دارای نگاه مثبت و نگاه به آینده بودند، گفت: با نگاه منفی نمی توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد و همین نگاه مثبت و خودباوری است که سبب غلبه بر دشمنان می شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه عمل ما تاثیرگذار است، تصریح کرد: پیامبر با انسجام درونی و با مهربانی مردم را علی رغم همه مشکلاتی که دشمنان اسلام بوجود آوردند، به دین اسلام دعوت کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص)، هرگز عقب نشینی نکرده و همواره رو به رشد و تعالی حرکت کردند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از انقلاب نبی مکرم اسلام(ص) است و بر همه واجب عینی و لازم است که از این نظام اسلامی تبعیت و حمایت کنند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، قطار انقلاب اسلامی به سوی رشد و توسعه و سعادت و انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) حرکت می کند و عقب گرد و انفعال در آن جایی ندارد و هرکس سوار این قطار شود به سعادت رسیده و هرکس از آن پیاده شود، منزوی خواهد شد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید مراقب دشمنان و نفوذی های داخلی باشیم، تصریح کرد: در ۴۳ سال گذشته از پرتلاطم ترین چالش ها عبور کرده و هشت سال جنگ تحمیلی و … را پشت سر گذاشته ایم ولی دشمنان نتوانسته اند کاری از پیش ببرند و قطعا از چالش های پیش رو نیز عبور خواهیم کرد ولی باید مراقب دشمنان داخلی باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.