انقلاب اسلامی با تحول آفرینی، گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 305468
2
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: انقلاب اسلامی تحول آفرین بود و استقلال، آزادی و تابیدن نور امید در جامعه از مهم ترین دستاوردهای آن به شمار می رود.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی شکل گرفت که دنیا به دو قطب شرق و غرب تقسیم می شد و گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کرد.

امام جمعه چهاربرج با بیان انقلاب اسلامی ایران برگرفته از تعالیم دینی است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی مورد حمایت تمام مردم آزاده و مستضعف جهان بود و همین موضوع نور امید را دل مستضعفان عالم روشن کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی را بر نمی تابند، گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت پوشالی و دروغین غرب و شرق را شکست و امروز شرق به زباله دان تاریخ پیوسته و پایه های غرب نیز به لرزه در آمده و صدای اضمحلال آن به گوش می رسد‌.

جلالی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی الهام بخش کشورها و ملت های آزاده در دنیا شده است و صدای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به گوش می رسد.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فناوری، صنعتی، نظامی و سیاسی و..‌.، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته بودیم ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، جوانان ما علی رغم تحریم ها در عرصه های مختلف در دنیا سرآمد هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحول آفرین بود، گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت و کرامت به ارمغان آورد و استقلال، آزادی و تابیدن نور امید در جامعه از مهم ترین دستاوردهای آن به شمار می رود.

در ادامه با تاکید بر جهاد تبیین در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: ایام الله دهه فجر، بهترین فرصت برای جهاد تبیین است که باید در این ایام مورد توجه قرارگرفته و وضعیت ایران در دوران ستم شاهی و این دوران طلایی برای نسل جوان و امروزی تبیین شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.