پیروزی انقلاب اسلامی، پایانی بر ‌چپاول و زورگویی رژیم سفاک پهلوی بود
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 298404
4
رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی ایران، پایانی بر ‌چپاول و زورگویی رژیم سفاک پهلوی علیه مردم مسلمان ایران اسلامی بود.
پ
پ

حجت‌الاسلام عادل نجفیان در گفت وگو باخبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ابهت غرب و شرق را شکست و گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم می شد و همه کشورها به نوعی در یکی از این دو قطب تقسیم بندی می شدند ولی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، گفتمان مبتنی بر دین و آموزه های قرآنی را به دنیا معرفی کرد که پیش از این در دنیا وجود نداشت.

رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران، عزت و عظمت را نیز به مردم ایران اسلامی بازگرداند، گفت: انقلاب اسلامی ایران، پایانی بر ‌چپاول و زورگویی رژیم سفاک پهلوی علیه مردم مسلمان ایران اسلامی بود.

نجفیان بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم بر سرنوشت خود تصمیم گیری می کنند در حالی که پیش از انقلاب اسلامی، عده ای خاص همه چیز را در اختیار داشتند و مردم دخالتی در سرنوشت خویش نداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اظهار کرد: امروز همه وظیفه داریم در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.