انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از مکتب عاشورا است/ یکی از اهداف و برنامه های دشمنان خالی کردن مساجد است
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
شناسه : 295483
6
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از مکتب عاشورا است، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۲ سال است که دائم به دنبال توطئه‌ برای نابودی انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشورا هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام عسگر امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه باید خود را آماده ظهور کرده و مقدمات ظهور را در خود فراهم سازیم، اظهار کرد: با انصارالحسین(ع) الگوی انصارالمهدی(عج) باشند.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه باید مانند یاران امام حسین(ع) که پا در رکاب ایشان بودند، همواره پشتیبان و یار و یاور امام باشیم، افزود: برخورداری از روح ولایت‌مداری، معنویت و استقامت تا شهادت، عزت و وفاداری به امام و… از شاخصه‌های اصلی اصحاب امام حسین علیه‌السلام بود که باید در انصارالمهدی(عج) نیز باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: واقعه عاشورا، بزرگترین واقعه تاریخ است و در خصوص واقعه کربلا کتب زیادی نوشته شده است و از زوایای مختلف به این موضوع پرداخته شده است

امامی با اشاره به اینکه در طول تاریخ، حاکمان زیادی به دنبال خاموش کردن و فراموش کردن انقلاب امام حسین(ع) بوده اند، تصریح کرد: دشمنان اسلام برای دست یابی به این هدف خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند ولی تا ابد ناکام خواهند ماند.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از مکتب عاشورا است، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۲ سال است که دائم به دنبال توطئه‌ برای نابودی انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشورا هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال مسلمان و اسلام بی خاصیت هستند، افزود: مسلمان و اسلام بی خاصیت یعنی اینکه استکبارستیز نباشد و لذا با تفکر استکبارستیزی به مبارزه می پردازند.

امامی با اشاره به اینکه در مکتب امام حسین (ع) شور و شعور حسینی از هم جدا نیستند و یکی از ترفندهای دشمنان ایجاد دوقطبی شور و شعور حسینی است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که شور و شعور حسینی را از هم جدا کنند؛ چرا که اگر شور و شعور حسینی باهم باشند دشمن کاری از پیش نمی برد.

امام جمعه موقت میاندوآب اظهار کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند انقلاب اسلامی را شکست دهند باید بین امام و امت فاصله بیاندازند و حلقه وصل  ولایت و مردم که روحانیت هستند را بی اثر سازند لذا از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و جنگ نرم به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه های دشمنان خالی کردن مساجد است، افزود: هیئت های امنای مساجد باید توجه داشته باشند که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.

امامی هم چنین به روز خبرنگار اشاره و با تاکید بر رسالت خطیر و سنگین خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران باید با اخبار خود باعث رشد و پیشرفت انقلاب شده نه اینکه در زمین دشمن بازی کرده و با آبروی افراد و انقلاب و … بازی کنند و به نفع دشمن اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.