انقلاب اسلامی، سبب بروز استعدادهای جوانان ایران اسلامی شد
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
شناسه : 298460
7
مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در میاندوآب: مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در میاندوآب گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، شرایطی فراهم شد که جوانان در همه نقاط کشور می توانند استعدادها و توانمندی های خود را در زمینه های مختلف بروز دهند.
پ
پ

رضا زرندی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به پیشرفت ها و رشد زیر ساخت های ورزشی در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، ورزش نیز مانند سایر بخش های کشور دچار تحول شد.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در میاندوآب افزود: این تحول سبب شده تا امروز در دورترین نقاط کشور نیز شرایط برای رشد و مشارکت در امر ورزش بوجود آید در حالی که قبل از انقلاب اسلامی این شرایط محیا نبود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، هم دولت های مختلف و هم بخش خصوصی در زمینه ورزش وارد عرصه شده و در بخش ها و مناطق مختلف سرمایه گذاری کرده اند تا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ورزش در کشور باشیم، هم چنانکه در شهرستان میاندوآب نیز شاهد این رشد و توسعه در امر ورزش هستیم.

زرندی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، شرایطی فراهم شد که جوانان در همه نقاط کشور می توانند استعدادها و توانمندی های خود را در زمینه های مختلف بروز دهند، تصریح کرد:  دهه مبارک فجر؛ فرصت مناسی است تا دستاورهای انقلاب اسلامی را در بخش های مختلف مرور کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.