انفجار گاز در میاندوآب به 9 ساختمان خسارت زد
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
شناسه : 314379
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار ناشی از گاز شهری سبب تخریب و واردشدن خسارت به ۹ ساختمان مسکونی در این شهرستان شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه مأموران سازمان آتش‌نشانی میاندوآب امروز روز پرکاری و پرحادثه‌ای را داشتند، اظهار کرد: عصر امروز به دنبال اعلام حادثه در کوی جهادگران، سریعاً گروه مجهز آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه نیز نشست گاز شهری از شلنگ بخاری سبب انفجار در ساختمان مسکونی شده بود.

وی گفت: در این حادثه، انفجار ناشی از گاز سبب تخریب و واردشدن خسارت جدی به دو واحد از یک ساختمان مسکونی شده و به هشت ساختمان دیگر نیز خساراتی وارد کرد.

محمدی تصریح کرد: خوشبختانه در زمان انفجار کسی در ساختمان نبوده و حادثه بدون خسارت جانی بوده و تنها خسارت مادی وارد شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: هم چنین ظهر امروز در حادثه دیگری، به دنبال کسب خبری مبنی بر وقوع حادثه گازگرفتگی در یکی از باغ‌های حوالی میدان عاشورا در میاندوآب، اکیپی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه متأسفانه یک مرد ۵۱ساله بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن متصاعد شده از زغال مورداستفاده جهت گرمایش در محیط بسته باعث خفگی و فوت وی شده بود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.