اندیشه و تفکر بسیج برگرفته از گفتمان امامین انقلاب است/نصب تمثال شهدا در ورودی های شهر در اولویت مسئولان امر باشد
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
شناسه : 297448
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر گفتمان سازی فرهنگ و تفکر بسیجی، گفت: اندیشه و تفکر بسیج برگرفته از گفتمان امامین انقلاب است که این تفکر و فرهنگ باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در همایش اقتدار بسیج در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: بسیجیان امروز بار دیگر صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تاکید بر گفتمان سازی فرهنگ و تفکر بسیجی، گفت: اندیشه و تفکر بسیج برگرفته از گفتمان امامین انقلاب است که این تفکر و فرهنگ باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود.

وی افزود: اگر بخواهیم درون و ساختار نظام تقویت شود باید تفکر بسیجی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه نهادینه شود.

پالهنگ با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهدایی مثل شهید مرحمت بابازاده داریم که با سنین کم خود درس ایثار و ولایتمداری به ما دادند، تصریح کرد: این نشان از روحیه و تفکر بسیجی و گفتمان انقلاب است که در او تاثیر گذاشته بود و باید نسل امروزی نیز با آن آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید تفکر بسیجی در تمام عرصه ها و زمینه ها حاکم شود، گفت: توجه به بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در عمل در سرلوحه کار مسئولان باشد.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان امر به نصب تمثال شهدا، تصریح کرد: حدود دو سال گذشته مصوب شده که تمثال ۸۵۰ شهید میاندوآب در ورودی های شهر نصب شود ولی متاسفانه علی رغم پیگیر ها مسئولان امر نسبت به آن بی توجه هستند.

وی افزود: قطعا اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود در آن صورت شاهد برخی مشکلات و مسائل نخواهیم بود.

پالهنگ هم چنین بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی تاکید و تصریح کرد: امروز باید آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب و یاد و خاطره شهدا و اقتدار بسیج را در تمام صحنه ها شاهد باشیم و برای ترویج گفتمان بسیجی و انقلابی و ترویج مطالبه گری در جامعه تلاش شود

وی هم چنین افزود: امروز گروههای جهادی بسیج در عرصه محرومیت زدایی و‌.. پیش قراول بوده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قدم بر می دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.