انجام ۵۸۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب در یک ماه گذشته
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 305961
3
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد؛ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته، بیش از 580 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان انجام گرفته است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انجام نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در میاندوآب، اظهار کرد: در یک ماه گذشته بیش از ۵۸۰  مورد بازرسی از واحدهای صنفی در میاندوآب انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: بازرسی های انجام گرفته، منجر به تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تعزیراتی برای واحدهای صنفی متخلف  به ارزش ۳۷۰  میلیون تومان شده است.

وی گفت: این بازرسی ها در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه با رویکرد مهار تورم و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها انجام شده و در طول سال نیز دارد .

بهروزی تصریح کرد: برابر قانون تعزیرات حکومتی و نظر قاضی پرونده مبلغ جرایم صادره بسته به نوع و تعداد دفعات تکراری آن از ۱ تا ۱۰ برابر ارزش ریالی پرونده قابل افزایش بوده و اطلاع رسانی لازم در مورد قانون جدید و افزایش سقف جریمه ها با نصب چندین بنر در نقاط مختلف شهر صورت گرفته است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: شهروندان هرگونه نارضایتی از عملکرد صنفی اصناف را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری و یا به شماره تلفن شماره ۴۵۲۶۳۶۱۰ اداره صم صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند .

انتهای پیام/

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.