انجام ۴ عملیات آتش‌نشانی در یک روز
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318814
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته؛ مأموران آتش‌نشانی چهار عملیات امداد و نجات در سطح شهرستان انجام دادند.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در نخستین مأموریت به دنبال اعلام حادثه رانندگی در میدان انقلاب سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سمند و دنا با یکدیگر منجر به واژگونی خودروی دنا و مصدومیت سرنشین و راننده شده بود.

وی گفت: مصدومین حادثه پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه؛ سریعاً توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدی تصریح کرد: در دومین عملیات امداد و نجات نیز دو تیم از مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب برای انجام عملیات اطفا حریق به محل موردنظر اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: با حضور به‌موقع در محل حادثه و انجام عملیات اطفا حریق در ساختمان دچار حریق شده؛ آتش‌نشانان مانع از سرایت آتش به سایر قسمت‌ها و واردآمدن خسارت بیشتر شدند.

وی اظهار کرد: در سومین حادثه امروز نیز یک کارگر ساختمانی از طبقه اول در ساختمان در حال ساخت ۳ طبقه سقوط کرده بود.

محمدی با بیان اینکه این حادثه منجر به واردشدن صدمات جدی به این کارگر ساختمانی شده بود، گفت: با حضور تیم های آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی مصدوم پس از تثبیت سریعاً به بیمارستان انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در چهارمین حادثه نیز که در روستای سوگلی تپه اتفاق افتاده بود؛ برخورد خودروی پیکان‌وانت با ابزار کشاورزی پارک شده منجر به فوت راننده شده بود.

وی اظهار کرد: با حضور اکیپ آتش‌نشانی، فرد فوت شده به گلشن زهرا (س) شهرستان میاندوآب انتقال یافت.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.